וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוויק הבאה? רק ב-2011

1.6.2010 / 8:55

תקנות איכות סביבה ועלויות ייצור ואנרגיה כופות על הונדה לדחות את השקת הדור הבא למשפחתית החשובה ביותר שלה

אומרים שמסורת קשה לשבור, אבל לפעמים אין ברירה אלא לעשות את ההתאמות הנדרשות. ועל פי גישה זו הודיעה לאחרונה הונדה לכלי-התקשורת בארה"ב על דחיית השקתה של המשפחתית סיוויק בכשנתיים בעקבות שורה של אילוצים ביניהם תקנות CO2 חדשות ושינויים בעלויות ייצור ואנרגיה. בכך פוגעת היצרנית לראשונה בעקרון המחזוריות להצגת יורשת לסיוויק מידי חמש שנים בדיוק. הדגם הנוכחי הושק בסתיו 2005 כך שמחליפו אמור היה להיוולד עוד השנה.

מנכ"ל הונדה ארה"ב ג'ון מנדל סיפר בראיון למגזין 'אוטוויק' כי המכונית תושק במהלך 2011, אבל סירב לגלות אודותיה פרטים. לדבריו, יתכן שבשלב זה הונדה אכן תסתפק במתיחת פנים קלה על גבי דגם הסדאן, אולם תהיה שימושית ממנה בעקבות הגדלת המבנה; בתערוכת טוקיו שנערכה באוקטובר ציין יו"ר הונדה העולמית כי הסיוויק תזכה לעדכון חיצוני וממדיה יתפחו, וכי תשמר את קווי המתאר הנוכחיים. "אנחנו לא רוצים לגרום לזעזועים במינון גבוה מידי", כך היו"ר.

הסיוויק היא כמובן המכונית החשובה ביותר של הונדה בשווקים המרכזיים שלה. מידי שנה נמכרות מעל למיליון יחידות, שעה שבארה"ב היקף המכירות הוא כשליש מהכמות העולמית. למרות הדחייה בהשקת הסיוויק, הונדה מדגישה כי יתר הדגמים עומדים בלוח הזמנים על פי העקרונות, וכי ה-CR-V לדוגמה היא הבאה שתוחלף ויהיה זה במועד הנקוב, כלומר בשלהי 2011. האם הסיוויק תושק אחריה?

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully