וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שואלים, האח"מים עונים

3.6.2010 / 9:12

החודש מפגיש אתכם וואלה! רכב עם דורי מנור, מנכ"ל דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ועוד מותגים רבים. יש לכם מה לשאול אותו?

האם ישנה תחרות שיווקית בין פיג'ו לסיטרואן? היכן צריך להשקיע יותר, בשוק הליסינג או בשוק הפרטי? מה יהיה עתידו של מותג MG הסיני בישראל? האם מכוניות צרפתיות באמת אמינות פחות ממתחרותיהן היפניות? איך מתנהגים עם לקוח שאינו מרוצה?

אתר וואלה! רכב מאפשר לכם החודש להפנות את שאלותיכם אל דורי מנור, מנכ"ל חברת דוד לובינסקי בע"מ, כחלק ממהלך שיפגיש אתכם הגולשים וחובבי הרכב עם האושיות המרכזיות הפעילות בתחום הרכב בישראל. דורי מנור, 43, בוגר תואר שני במינהל עסקים מבית הספר לניהול 'אינסיאד' שבצרפת. התמנה לתפקיד מנכ"ל דוד לובינסקי בשנת 2000. דורי הוא בן למשפחת מנור אשר מחזיקה בבעלות המלאה בקבוצת דוד לובינסקי.

מעבר לייבוא של פיג'ו וסיטרואן ושל המותג הבריטי MG מבית היצרנית הסינית SAIC, קבוצת דוד לובינסקי מאגדת בתוכה את לובינסקי טרייד, את חברת הליסינג 'פריים ליס' ועוד. בנוסף מייבאת החברה באמצעות חברת 'ד.ל.ב מוטוספורט' את קטנועי פיג'ו, קטנועי PGO, אופנועי K.T.M והוסאברג וטרקטורוני פולריס. עוד בבעלות לובינסקי חברת טלרון, יבואנית מצברי VARTA ואחרים ונציגה בלעדית להפצת שמני TOTAL.

במסגרת המיזם שלנו, מתארח כאן בוואלה! רכב מידי חודש מנכ"ל של יבואנית רכב מקומית ושאר אנשי מפתח כדי לענות על שאלותיכם המגוונות. את השאלות שלכם אתם מוזמנים להעביר אלינו דרך אפשרות ה"כתבו לנו" מימין או דרך הקישור המצורף בתחתית הדף ואנו נדאג להפנותן אל האורח. את התשובות לשאלות הנבחרות אנו נפרסם כאן במהלך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully