וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פולו, עכשיו עם בגאז'

3.6.2010 / 10:15

הקונצרן הגרמני מפיץ פרטים ראשונים אודות הגרסה השימושית לסופרמיני. תיוצר ברוסיה, עבור רוסיה, וספק אם תגיע אלינו

לקראת תערוכת הרכב שתפתח בקרוב במוסקבה רוסיה, משחררת היום פולקסווגן תמונות ופרטים ראשונים על היורשת החדשה לפולו סדאן, או כפי שהוגדרה בכמה שווקים וגם אצלנו בישראל – פולו קלאסיק. ארוכת הזנב לסופרמיני תיוצר במפעל הרוסי בקלוגה, מאחר והיא מיועדת בעיקר למגזרים אלה והקרובים אליהם. יתרה מזאת, מציינים מתכנניה כי היא הותאמה במיוחד לתנאי האקלים הקשים באיזור וכי כל המערכות האלקטרוניות עברו מבחנים מפרכים במיוחד.

מפתיע הוא שעל ממדי הסדאן לא פורסמו הפרטים, כמו גם איורים או תמונות על מרכז הקבינה. אך מותר להניח כי כל שהתווסף עבור הפולו הקטנה מסתכם בסנטימטרים לא רבים במיוחד באורך ועוד קצת נפח לצרכי הטענת ציוד כאשר תא הנוסעים הופשט קרוב לוודאי מכמה רכיביו כדי להוזילה. עוד בהשקתה ברוסיה עולה כי בחזיתה של הפולו סדאן לא תמצאנה אותן יחידות הנעה המפוזרות באירופה. במקום זאת, המפעל הרוסי השמיש את המנוע הבסיסי והמוכר בנפח של 1.6 ל' ו-105 כ"ס, המשודך לתיבה ידנית חמישה הילוכים או אוטומטית עם שישה (טיפטרוניק).

הפולו סדאן תשווק ברוסיה בשתי רמות מפרט מוכרות אך עירומות – 'טרנלדיין' ו'קומפורטליין'. רשימת הציוד חורגת בגדול מזו המוצעת אצלנו ובמערב העולם; כך למשל במפרט הבסיס חמושה הפולו בשתי כריות אוויר בלבד וללא בקרת יציבות. גרסאות "בכירות" יותר כבר מצוידות בארבע כריות אוויר ובקרות יציבות ובילום. המחיר לגרסאות אלה טרם נקבע.

פולקסווגן מצהירה שערכה בפולו הרוסית שינויים כבירים במערכותיה, כדי להתאימה לדרישות השוק המקומי עם דגש על אמינות ועמידות בפני קורוזיה. בין השאר אף השתמשה בצבעי חוץ מיוחדים שאינם רגישים לחומרים מזיקים ועטפה את הדיפונים הפנימיים בחומרי חיפוי חזקים במיוחד. הפולו סדאן תוצג רשמית במוסקבה ולאחר מכן בפריס למרות שאינה מיועדת לשוק האירופי, המערבי לפחות. בעבר כזכור נמכרה הפולו סדאן בישראל ודי בהצלחה יחסית, אולם לנוכח ההבדלים המהותיים מול הדור החדש, ספק אם היא תגיע לישראל. מיבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס' אף נמסר לוואלה! רכב כי כרגע המכונית אינה רלוונטית אלינו.

פולקסווגן פולו סדאן. אתר יצרן
פולקסווגן פולו סדאן/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully