וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של ב.מ.וו לאודי RS3

6.6.2010 / 12:39

ב.מ.וו מאשרת רשמית כי בשנה הבאה תוצג סדרה 1 לחטיבה M. תורכב על בסיס ה-135i ותחלץ כ-350 כ"ס ממנוע טורבו-בנזין

הספקולציות ריחפו מאז חודש ינואר, ותמונות ריגול ממסלולי ניסוי מתפרסמות ברשת מזה חודשים. גרעין מעריצי ב.מ.וו קלט שמשהו מתבשל מאחרי רצף התמונות המקוונות וכעת מגיעה ההודעה הרשמית – חטיבת הספורט M תשיק סדרה 1 חמושה טכנולוגית. הבכורה תיערך במסגרת תערוכת ז'נבה בעוד פחות משנה; מחלקת הפיתוח של ב.מ.וו – "עוד הפתעות בדרך".

את ההודעה נשא ד"ר קיי סגלר, הדירקטור, בפני כלי-התקשורת בגרמניה מייד לאחר ניצחונה של חטיבת המירוצים במירוץ 24 השעות של הנורבורגרינג – השני בחשיבותו אחרי מירוץ הלה-מאן הצרפתי. סגלר הבהיר לא מעט תכנים אודות תוכנית היישום לסדרה 1, אולם ביקש נחרצות להמנע מלעשות את את הטעות ולכנותה M1. שם היסטורי זה שמור למכונית ספורטיבית שתוצג בשנת 2012 על פי הדמיון למכונית המקורית משנות ה-70.

המצע לסדרה 1 שרירית מקורו ב-135i. לבווארית הקטנה מנוע בנזין מצויד שני מגדשי טורבו בנפח של 3.0 ל' ו-306 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים. לא ידועים כרגע פרטים טכנים אודות הסידור במערכות המתלים וכדומה, אך סביר שיזכו לשדרוג מטעם מהנדסי החטיבה בהתאם למסורת. ב.מ.וו רומזת כי ההספק ינוע באיזור ה-350 כ"ס וכי תתכן גם גרסת דיזל. על כך בשורותיה של M אמר סגלר כי קיימת בעיה טכנית באנרגיה בסל"ד גבוה. "זה לא מתאים למכונית הזאת, מה גם שאין ביקוש גדול לדיזל בארה"ב – השוק הרווחי ביותר לסדרות M". כך או כך, אודי RS3 כבר לא תהיה לבד, השאלה אם יש לה ממה לחשוש.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully