וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס LF-A – אזל המלאי

7.6.2010 / 8:34

חטיבת היוקרה של טויוטה מכרה את כל 500 היחידות המתוכננות לייצור במהלך השנה הקרובה. שליש מהן, לגרמניה

תומכי קהילת מכוניות ה'על' מגרמניה טענו השנה שהמועמדת של לקסוס, ה-LF-A, היא פלופ שמחכה להתרסקות. אבל עכשיו, זמן לא רב רק אחרי שהושקה, מדווחים כלי-התקשורת באירופה כי אזל המלאי וכל 500 היחידות נמכרו עוד בטרם עלו לרצפת הייצור. וההפתעה היותר גדולה? שליש מהן נמכרו בכלל בגרמניה, מעוזם של מתנגדי הספורטיבית היפנית.

לקסוס תחל לייצר את ה-LF-A בתחילת חודש דצמבר הקרוב ולא יותר מ-20 יחידות תעלנה להרכבה בחודש ימים לאורך תקופה ממושכת האורכת שנתיים. עלותה של המכונית נאמדת בכ-400 אלף דולרים לפני מסים ולפני תוספות אישיות המאמירות את המחיר אף יותר. כאן גם המקום לציין כי כל האנשים שהזמינו אחת מ-500 ה-LF-A הפקידו מקדמה על סך 125 אלף דולרים. בונוס נחמד למי שרכש בארה"ב הוא קורס התנסות על מסלול בהדרכת נהג המירוצים סקוט פרואיט – שלוש פעמים אלוף סדרת ה-SCCA בארה"ב.

ה-LF-A היא מכונית ספורט דו-מושבית במרכב קופה ורודסטר. היא הונדסה במפעל הייצור של לקסוס במוטומאצ'י יפן ובעתיד תוליד גרסאות מירוץ נוספות פרט לגרסת הלה-מאן שלה, על שלדה משופרת. בחזיתה שוכן מנוע בנזין בנפח 4.8 ל' עשרה צילינדרים המפיק כ-552 כ"ס בשידוך לתיבה סיקוונסיאלית עם שישה יחסי העברה. משקלה הוא כ-1.6 טון, והיא מאיצה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות. מהירותה המרבית היא 326 קמ"ש.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully