וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קם יורש לגמבאלה

10.6.2010 / 8:55

הפורשה קאיין של סדנת 'מרדאד' מפיקה 750 כ"ס ממנוע ה-4.8 ל' בנזין. בדרך היא גם מאבדת 2 דלתות ומסמנת את יורשו של גמבאלה

תכירו סדנה שיפורים בהתהוות – מרדאד (Merdad). ואם יואי גמבאלה מייסד סדנת 'גמבאלה דרימס' היה נשמר מלהחטף, סביר איפוא שלא היינו שומעים אודותיה מאחר ומייסדה של מרדאד הועסק על ידו במשך חמש שנים. עתה הוא מציג בפנינו את הבריאה העצמאית הראשונה שלו – קאיין קופה טורבו לימיטד, ומסתמן כי השולייה אינו נופל רחוק מהמורה.

מרדאד שאל את הקאיין האנרגטית ביותר בשורות המותג לה נפח של 4.8 ל' טורבו ועל פי תכנוני העבר ביסס פרויקט חדש לחלוטין. מלבד היותה מוחצנת בהופתעה החיצונית עם הבדלות בסגנון הכנפיים, החישוקים, החצאיות, הפגושים ומערכת הפליטה, המיוחד בה הוא הסרתן של שתי הדלתות האחוריות והצבתה על שלוש דלתות בסוג של מרכב קופה קלאסי. כך לפחות תראה פחות כרכב SUV ויותר כ-911 ספורטיבית.

על מנוע ה-4.8 ל' ערך מרדאד שורה של מערכי שיפורים. אלה באים בדמותם של שדרוגים מסורתיים במערכת ה-ECU והגדלת מערכות היניקה והפליטה. העוצמה המרכזית שמפיקה 500 כ"ס ו-72.1 קג"מ בגרסתה הסדרתית, הוזנקה כאן ל-750 כ"ס וליותר מ-85 קג"מ בשידוך לתיבה אוטומטית עם שמונה יחסי העברה. אין מידע על המיאוץ ל-100 קמ"ש, אך מותר להניח שמדובר בפחות מ-4.5 שניות, היות והסטנדרטית עושה זאת ב-4.7 ש'. מהירות מרביתגם עדיף שלא נדע.

באם יואי גמבאלה היה כאן, לבטח היא מאשר את המיזם של חניכו לשעבר שהטביע חותמו עם יצירה מפוארת ומהפכנית. וכעת עם הצגתה של פורשה קאיין במרכב קופה הנושאת חלק מכישוריו, נראה שנמצאה הדרך להנציח את דרכו של האיש שנעלם מעל פני האדמה. כולנו תקווה שיחזור בעתיד כדי להווכח שקם לו יורש מוערך.

פורשה קאיין קופה מסדנת מרדד (Merdad). אתר יצרן
פורשה קאיין קופה מסדנת מרדד (Merdad)/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully