וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוסיה בהאצה

23.6.2010 / 11:46

ה-DP4 של דניס פאלטוב אמנם מזכירה קארט, אבל עם מנוע שמפיק 200 כ"ס היא הרבה יותר מזה. טיל שיוט קרקעי מרוסיה

אתם גרים בחו"ל, חמים על אריאל אטום אבל מדגדג לכם משהו יותר מרתק. עכשיו קחו האטום, תוסיפו לה חזות של קריקטורה מספרי קומיקס עתידניים, מנוע 4 פעימות שנע בין נפח של 1.0 ל-1.3 ל' (עם אופציה לטורבו) והתנהגות כביש יוצאת דופן. מה קיבלתם בתמורה? את ה-DP4 פאלטוב. קארטינג בהכלאה עם רכב כביש שעבר שיפורים ומפיק 200 כ"ס על 360 ק"ג. מי ערב לחיים שלנו על המסלול?

את האחריות לוקח דניס פאלטוב, האיש מאחרי ה-DP4. בחור שללא ספק נגוע בווירוס הספורט המוטורי ושחלם מאז נעוריו לייצר גו-קארט מעולם אחר. וכך, לאחר כמה שנים, הקים סדנת מירוצים הנושאת את שמו – 'פאלטוב מוטורספורט'; מערכת שלמה של צוותים המתמחים בתכנון ובניית כלי-רכב יעודיים למסלולי המירוצים.

בפועל, ה-DP4 הוא לא בדיוק קארט שגרתי כמו אלה שאתם מכירים מהמסלול בקניון, וגם קארט מירוץ אימתני עומד בצילו. המנוע משודך אל תיבת הילוכים עם שישה יחסי העברה, הותקן דיפרנציאל מוגבל החלקה, לשלדה מחוברת מערכת מתלי מירוץ עם עצמות עצה כפולות וההנעה אחורית. אה כן, יש גם אופציה להנעה כפולה.

מי שירכוש את ה-DP4, יוכל למצות את כישוריו בעיקר בימי מסלול מאורגנים או במסגרת מירוצי ה-SCCA DSR בארה"ב שם יוכל לקחת חלק בשל ההנעה האחורית האופציונאלית. לא ידועים זמני מיאוץ ל-100 קמ"ש, אבל מותר לנחש שהנתון נמוך מ-3 שניות. המחיר אגב אם אתם מתעקשים, נע בין 26 אלף דולרים (כמאה אלף שקלים) ועד כפול מכך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully