וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי 612, תורת ה-GTO

14.6.2010 / 8:33

לרגל השבת השם הנוצץ GTO בחסותה של ה-599 פיוראנו, מעצב גרמני מביא לנו את השילוש הקדוש גם ל-612

25 שנה אחרי שהפרארי 288 נעטפה בקידוד GTO (ה-O מייצג הומולוגציה), השיקה ב-2010 היצרנית הצוהלת את היורשת על בסיס ה-599 פיוראנו. וכהמשך מחייב למסורת המפוארת, גם מהדורה זו היוותה את חוד החנית לגרסאות הקיצון בשורותיה כשהיא חמושה בסט גומי יקר להחריד, מערכות מתלים מכויילות בקשיחות אופיינית וקיצוצים בתאוצות מהמקום. וזה רק חלק קטן מתכונותיה.

כעת וברוחה של ה-GTO התורנית, חושף מעל דפי הרשת מעצב רוסי מגרמניה בשם סשה סליפנוב, את האחות הגרפית למהדורה - ה-612 סקלייטי GTO. גרסה מעוצבת זו היא נגזרת מודל ממוחשב למרובעת המושבים משנת 2004 שנכנסה לנעליה של ה-456M הקטנה ממנה.

ה-612 של סליפנוב היא ריכוז אקלקטי של פרארי בכיסוי יובל שנים; החל מה-GTO הראשונה ב-1962, אל גרסת שנות ה-80 (ה-288) וכלה ב-599 ובסקלייטי הנוכחית. סלפינוב טוען כי המכונית נועדה לשרת את המשפחה המורחבת המבלה בטיולים ברחבי העולם, וכי היכולת לשנע ארבעה אנשים נלקחה בחשבון בחלוקת המשקל. אולם, מלבד הצהרה על מנוע V12 מסורתי, סלפינוב אינו מגלה נתונים על הספק משוער או היבטים אישיים שבחר לדגם זה.

לא נלאה אתכם בתיאורים אודות הסגנון המרשים של האיטלקייה המהממת בתמונות – טוב מראה עיניים מאלף מילים; ונסתפק בלפנטז ולהביט מהכורסא הביתית על מכונית שכולנו היינו שואפים לראות על הכביש בעתיד. ואם סלפינוב אי פעם ישתחל לעמדת מפתח בחטיבת העיצוב של פרארי או כל יצרנית אחרת, ייתכן ונוכל ללמוד קצת יותר על אחד המעצבים הכי מרתקים שפגשנו פה במדור.

פרארי GTO 612 קונספט. אתר יצרן
פרארי GTO 612 קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully