וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון קרב, השנה השישית

14.6.2010 / 11:45

בפעם השישית, מתכנסים מועדוני הרכב בישראל למירוץ הקארטינג המסורתי. אז מיהו המועדון המהיר ביותר? קרב חם

תמונות גולשים

צילום: אבי כהן
עריכה: בת גולן

.

מירוץ המועדונים בקארטינג כבר מזמן הפך למסורת. פעם בשנה לערך מתאספים נציגי מועדוני הרכב למירוץ סיבולת בקארטינג והפעם חוזרים המתחרים שוב אל המסלול בבילו סנטר. ההכנות שנמשכו חודשים רבים השתלמו ושבע קבוצות הגיעו אל יום התחרות. קבוצות נוספות שנרשמו לייצוג מועדונים נוספים כמו VAG (סגני אלופים לשנת 2009) וקארס פורום, נאלצו לבטל ברגע האחרון את השתתפותם. אולם, הדבר רק הגביר את המתח בין שבע הקבוצות המתחרות: STI, המועדון המוטורי, רודסטרים, אוטו איטליה, פיאט, אלפא רומיאו והקבוצה של העמותה המארחת, LTDA.

מרבית המתחרים הפנימו את רצינות המירוץ והגיעו למסלול כדי לערוך אימונים מוקדמים, בהם ניתן דגש לא רק על מיומנויות נהיגה ועקביות, אלא על החלפות מהירות לנהגים, סימנים מוסכמים ובעיקר, הימנעות מענישות, אשר יכולות להכריע מירוצים שלמים.

לאחר תדריך נהגים וקבוצות, הנהגים המהירים תפסו את מקומם על הקארטים והוזנקו למקצה דירוג שיקבע את מיקום הקבוצה בזינוק למירוץ הארוך. בתום מקצה הדירוג, הוביל הנהג עומר מנור את קבוצת LTDA אל המקום הראשון בזינוק, כשמאחוריו מסודרים המועדונים בצפיפות. דבר המעיד על התחרות הקשה שעומדת לפניהם.

אולם לא רק הכישרון עתיד היה להעמיס על הנהגים, אלא גם החום הכבד ששרר ביום זה. עם 37 מעלות בצל, כשאין צל ויש חובה על לבישת ביגוד ארוך, גם טובי הנהגים לא אחרו להביע חששות ולהשמיע טרוניות. אך למרות הכל, עם הניתן האות, הוזנקו הנהגים יחדיו והקשיים נשארו מאחור.

חם בחוץ, חם בפנים

הקפות ספורות לאחר הזינוק, נהג LTAD החל לצבור פער מהנהגים האחרים, אך אף אחת לא התכוון לוותר - קרבות וניסיונות עקיפות נרשמו בכל פניה. למרות זאת, הנהגים שמרו לרוב על מירוץ נקי, שבר שלא הצריך שליפת דגלים צהובים או מספר רב עונשי סטופ-אנד-גו לנהגים אגרסיביים מדי. אלה שכן עוכבו בפינת העונש, העירו כי לא הבחינו בסימני המארשל (גיא דיאמנט) או לא הסכימו עם קביעותיו של שופט המירוץ (דני גלטר).

על צג המחשב, הזמן לא עצר והקבוצות סופרות הקפות דו ותלת ספרתיות. אולם, בזמן החילוף השני, איבדה קבוצת LTDA את ההובלה, אז גם החלה מלחמה של ממש בין נהגי קבוצת STI לקבוצת אלפא רומיאו וקבוצת המועדון המוטורי. אלה החליפו הובלות בניהם, והפגינו נחישות מרשימה.

במחצית השעה האחרונה של המירוץ שנמשך כאמור 90 דקות, עננות שהופיעה בשמיים יצרה צל טבעי והורידה מעלות נכבדות מעומס החום, אבל על המסלול המירוץ המשיך להתלהט ובעשרים הדקות האחרונות, זה כבר היה כמעט ברור וסגור - אם לא יהיו כאן עונשים מיותרים, עמותת LTDA תנצח את המירוץ, כשעומר מנור שוב מאחורי ההגה.

וכך אכן היה. הנפת דגל השחמט סיימה את המירוץ כשקבוצת LTDA שרשמה 245 הקפות, זכתה במקום הראשון, אחריה קבוצת המועדון המוטורי עם 241 הקפות ובמקום השלישי עמותת STI שצברה גם כן 241 הקפות.

מקום ראשון - עמותת LTDA עם 245 הקפות
מקום שני- מועדון מוטורי 2010 עם 241 הקפות
מקום שלישי - עמותת STI עם 241 הקפות
מקום רביעי - עמותת רודסטרים עם 239 הקפות
מקום חמישי - אוטו איטליה עם 238 הקפות
מקום שישי - מועדון פיאט עם 234 הקפות
מקום שביעי - עמותת אלפא רומיאו עם 234 הקפות

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • קארטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully