וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנצחון עלול לרסק אותך

ירון אדרי

15.6.2010 / 14:51

גם אם קבוצתכם תזכה במונדיאל, כדאי שאת חגיגות השמחה תעשו בדרך נבונה. שההצלחה לא תרסק לכם את הפנים

אתר יצרן

(צילום ועריכה: אתר רשמי)

את התופעה הזאת כולנו מכירים. בסיומו של ארוע ספורט חשוב, יוצאים אוהדי הקבוצה המנצחת לכבישים כדי להביע את שימחתם תוך שהם נתלים מכל פתח אפשרי במכונית. ביד אחת דגל הקבוצה או זאמבורה והיד השנייה אם גם היא לא אוחזת בפריט שמחה, מחזיקה אותם בקושי שלא ליפול.

לרגל המונדיאל ובעיקר לקראת חלקו השני בו תשלחנה קבוצות הביתה מידי משחק, זרוע המחקר של חברת הביטוח הגרמנית 'אליאנס' ערכה מבחן ריסוק כדי לנסות ולאמוד את הנזקים שעלולים להגרם לאותם אוהדים בשם האהבה לקבוצתם. מתברר שהשמחה עלולה לשנות פניה ב-180 מעלות מהר מאוד.

פרט לבובת הריסוק המדמה את הנהג, שתי בובות נוספות הונחו במכונית שנבחנה הטיפוסית לכביש הגרמני – אודי A6 סטיישן. בעוד שהנהג נותר חגור, אוהד אחד התיישב על סף חלון הדלת האחורית שמאלית ואוהד נוסף הוציא את פלג גופו העליון מחלון הגג. מיותר לציין שפרט לתמיכה, הם לא אובטחו למכונית בשום אמצעי בטיחות.

מכונית המבחן הוסעה במהירות של 40 קמ"ש בלבד אל עבר קיר הריסוק. בעת הפגיעה, עף החוצה האוהד שישב על חלון הצד תוך שגופו וראשו פוגעים בעוצמה במרכב המכונית רגע לפני הפגיעה הבלתי נמנעת ברצפה שבמקרה אמת עשוייה להיות אספלט רותח. אוהד זה סיים את החגיגות עם פגיעה חמורה בגולגולת ובפלג הגוף העליון. חברו שהציץ מבעד לחלון סבל ממכה קשה מאוד בבטנו ונזק בלתי הפיך לאיברים פנימיים חיוניים. הנהג נותר בריא ושלם היות והיה חגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully