וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום, אדום מאוד

19.6.2010 / 12:28

60,000 אוהדי דוקאטי מחמש יבשות ו-28 ארצות התקבצו לארבע ימים של שכרון חושים על שני גלגלים איטלקיים

אם במקרה הייתם נופלים על מפעל דוקאטי בבולוניה ב-10, ב-11, ב-12 או ב-13 ביוני, סביר הניח שלא הייתם מוצאים שם נפש חיה. אפילו לא את השומר בכניסה. הסיבה לכך היא האירוע המסורתי והשנתי של דוקאטי שנקרא World Ducati Week ובו מקובצים עשרות אלפי חובבי המותג ובעלי אופנועי דוקאטי לחגיגות אינסופיות.

השנה, במהדורה השישית של האירוע, מסלול המירוצים מיזאנו נקבע למקום הכינוס ולשם נהרו לא פחות מ-60 אלף רוכבי אופנועים מחמש יבשות ו-28 מדינות - אירופה, ארה"ב, אוסטרליה, הודו, רוסיה, ברזיל, סין, מלזיה ואפילו גאבון ונפאל. דוקאטי מספרים בחיוך כי 60 אחוזים ממשתתפי האירוע הם בעלי אופנועי דוקאטי בפועל ו-40 האחוזים הנותרים... רוצים להיות בעלי דוקאטי או יהיו בעתיד.

ארבעת ימי ה-WDW היו דחוסים בפעילות עבור המבקרים. מפעלולי רכיבה, דרך רכיבות מסלול, הדגמות והדרכות רכיבה על ידי אנשי דוקאטי, מסיבות לאורך כל הלילה והיום, תצוגות אופנועי אספנות ועוד, כאשר האירוע המרכזי היה מירוץ דראג (מיאוץ ל-400 מטר) על אופנועי דוקאטי סטריטפייטר, כשעליהם רוכבים אלופי דוקאטי במירוצי האופנועים - קייסי סטונר, ניקי היידן, נוריק האגה, פרנקו באטאיני, קרלוס צ'קה, שון ביירן, מישל פאבריציו, וויטוריאנו גוארשי וטרוי בייליס. בסופם של מירוצי המיאוץ, נוריק האגה היה זה שניצח בפוטו פיניש מכריע את ניקי היידן. אל המקום השלישי הגיע טרוי בייליס ובמקום הרביעי קייסי סטונר.

בסיום האירוע יצאו עשרות אלפי הרוכבים חזרה אל מדינות המוצא שלהם, רובם ככולם ברכיבה על גבי האופנועים שלהם כשלפני חלקם מסע של אלפי קילומטרים. מתי יערכו גם אצלנו אירועים דומים?

אירוע דוקאטי העולמי WDW. אתר יצרן
אירוע דוקאטי העולמי WDW/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully