וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל: קיה סיד למוסך

22.7.2010 / 13:50

יבואנית קיה לישראל תזמן 1,105 כלי-רכב מדגמי סיד מהשנים 2008 ו-2009 לבדיקה יזומה של משאבת הבלם. זמן הביצוע אורך כשעה

טלקאר יבואנית קיה לישראל הוציאה קריאת שירות יזומה לכ-1,105 כלי-רכב מסדרת הסיד אשר יצורו בין אפריל 2008 למרץ 2009. זאת בשל חשש לתקלה במשאבת הבלם הדורשת בדיקה קפדנית במוסכי השירות.

מטלקאר נמסר כי הלקוחות אליהם תשלחנה ההודעה צפויים לקבל מכתב רשמי לביתם בו מצויינים פרטי המקרה. בין היתר יודגש כי לא מדובר בתקלה רגילה שמצריכה ריקול (קריאת תיקון) כי אם בבדיקה מניעתית שהופעלה "ליתר בטחון". ציי רכב (ליסינג) יזכו לזימון ישיר על ידי טלקאר. מנהל השירות ביבואנית ירון אורן, מבהיר כי לא נרשמו כל תאונות הקשורות לבדיקה וזוהי פעולה נחוצה במסגרת בקרת האיכות של קיה העולמית שנערכת באופן רציף.

לפני חודש בדיוק, פרסמה קיה קריאת תיקון לכ-56 אלף סיד בשל תקלה במערכת הבלמים. הבעיה אותרה במכוניות המורכבות במפעל הייצור האירופי המרכזי של הסיד בסלובקיה. עם זאת, תקלה זו לא זלגה אל שאר דגמי היצרנית ולכן מסתמן לפי שעה כי זו פוקדת רק את סיד הקומפקטית. בעיה נוספת שהתגלתה בדגם הפיקנטו (שאינו נמכר בישראל) חשפה דליפת דלק מפתח המכל, אם כי במספרים לא משמעותיים.

קיה דיווחה כי המקור לכשל הוא במערכת בקרת היציבות האלקטרונית. בשימוש אינטנסיבי בדוושת הבלם, המכונית מאבדת מכושר הבלימה שלה ועלולה להאט בצורה בלתי-מספקת. קיה מצאה כי הצילינדר האחראי על וויסות העוצמה למערכת הבלימה אינו פועל כהלכה ועל כן תתקן ותתאימו מחדש במרכזי השירות ללא עלות מצד הלקוח. מטלקאר נמסר כי זמן הבדיקה הוא כשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully