וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המבחן של טויוטה נהרג

24.6.2010 / 10:08

הירומו נארוסי בכיר נהגי המבחן של טויוטה מצא את מותו בתאונה קטלנית שעה שבחן את הלקסוס LFA בסמוך למסלול הנורבורגרינג

תאונה קטלנית בסמוך למסלול המירוצים הגרמני נורבורגרינג גבתה את חייו של נהג המבחן הבכיר ביותר של טויוטה – הירומו נארוסי. היפני בן ה-67 נהג באבטיפוס מתקדם של מכונית ה'על' לקסוס LFA והתנגש במכונית מבחן של קבוצת ב.מ.וו בה ישבו נהג ונווט של החברה הגרמנית. את ההודעה הרשמית הפיצה היום (חמישי) טויוטה העולמית.

הפרטים על הפרשה טרם פורסמו במלואם, ואין מידע מה הוביל לתאונה ואם איבד הנהג שליטה על המכונית או שמא מדובר בטעות קטלנית מצד נהג הב.מ.וו - אין פרטים על מצבו. דובר טויוטה מיאקו אוואסקי, סיפר לעתון הגרמני 'ראיין זייטונג' כי היצרנית היפנית שרויה בהלם בעקבות מותו וכי תפתח חקירה לבדיקת נסיבות התאונה. "אנחנו מביעים צער על המקרה ומשתתפים בצערה של המשפחה. לא נוכל כרגע לשפוך אור על המקרה וכשנדע יותר נפרסם את הממצאים", כך אוואסקי.

נארוסי הצטרף לטויוטה בשנת 1963, ונחשב לאחד מעמודי התווך של קבוצת המירוצים של טויוטה. הוא פיתח עבור היצרנית הגדולה בעולם שורה של מכוניות ספורטיביות כגון ה-2000GT, סליקה ועוד דגמים אחרים. האחרון שבהם כאמור היה עבור חטיבת לקסוס, עימה שכלל את ה-LFA, כולל מהדורת נורבורגרינג מיוחדת, שתעלה בקרוב לרצפת הייצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully