וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פורד מונדאו מחודשת

27.6.2010 / 9:10

המשפחתית הגדולה של פורד זוכה לעדכון קוסמטי של אמצע החיים וסדרת מנועים אנרגטית. בכורה במוסקבה, בישראל ב-2011

פורד חותמת את השקתה של המונדאו המחודשת עם הפצתן של תמונות ראשונות למתיחת הפנים לשנת הדגם 2011. זאת לאחר שחודשים קודם לכן פרסמה היצרנית את החידושים תחת מכסה המנוע בראשם מנוע 2.0 ל' עממי מוגדש טורבו בעל 203 כ"ס, משודך לתיבת הילוכים כפולת מצמד (פאוורשיפט) עם 6 יחסי העברה.

תארח את המונדאו המתוחה תערוכת הרכב במוסקבה שתפתח במהלך חודש אוגוסט הקרוב, ומשם תצא המשפחתית הגדולה לסבב החשוב באירופה עם סגירת תערוכת הרכב בפריס בעונת הסתיו. פורד טוענת לשורה של עדכונים מהותיים בחוץ ובפנים שיקנו למונדאו ארכת נשימה על הכביש עד להופעת הדור הבא. המונדאו הנוכחית – דור 4, משווקת בעולם החל משנת 2007.

במסגרת מתיחת הפנים פורד מציגה בודי קיט משודרג לשני המרכבים – האצ'בק וסטיישן, ונראה כי מלאכת המעצבים מסתכמת בתוספות שוליות למראה הכללי. חיצונית החליפה פורד את הפגושים בשני הקצוות והתקינה שבכה טרפזית ספורטיבית גדולה יותר. עוד בפן זה, נורות LED הושתלו בדפנות בתי התאורה וסדרה של חישוקים חדשים תתכן ותופיע בדגמים בכירים.

תא הנוסעים, על אף העדרה של תמונה רשמית,, מצוייד חומרים מעודכנים ויעניק תחושת פאר עשירה יותר על פני הדגם הקיים. בנוסף על כך, פורד חמשה את המונדאו במגוון אמצעי בטיחות חדשים (חלקם מוולוו) כגון התרעה על סטייה מנתיב, מצלמת ראייה לאחור, ובקרת התרעה על שטחים מתים בשדה הראייה.

בחזיתה של המונדאו ישכון כאמור מנוע ה-2.0 ל' החדש בטכנולוגיית ה- 'אקו-בוסט' המוציא לפרישה את היחידה השמנה יותר בנפח של 2.3 ל'. הגרסה הצנומה בנפחה שתהיה המרכזית עבור הדגם ובפרט בישראל, מנפקת מקרביה כ-203 כ"ס ו-31 קג"מ. היא תשודך לתיבת הילוכים מודרנית מסוג 'פאוורשיפט' (שני מצמדים) המחלקת 6 יחסי העברה. בסיועה תפחת צריכת הבנזין בשיעור של עד 10 אחוזים וכך גם פליטת ה-CO2. עוד בהיצע המנועים לוגם הסולר הוותיק בנפח של 2.2 ל' (Tdci) התחזק בהספקו אל 197 כ"ס.

במועד חשיפת המנועים החדשים נמסר לוואלה! רכב מיבואנית פורד לישראל קבוצת 'דלק מוטורס', כי החידושים הטכנולוגים יעשו עלייה אלינו ברבעון הראשון ל-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully