וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק הקשקאי המחודש

28.6.2010 / 10:47

יבואנית רנו-ניסאן לישראל 'קרסו מוטורס' החלה לשווק את דגם הקשקאי לאחר מתיחת הפנים. המחיר החל מ-174 אלף שקלים

יבואנית ניסאן לישראל חברת 'קרסו מוטורס' החלה בשיווקו הרשמי של הניסאן קשקאי 2010. הדגם עבר השנה מתיחת פנים עדינה ושכלול קל בטכנולוגיות הבסיס, ויוצע בישראל לצד אחיו הבכור והמרווח (7 מושבים והנעה כפולה) שנחשף לפני מספר חודשים. הקשקאי הוא הקרוסאובר הנמכר ביותר בקבוצה עם למעלה מ-4,000 מסירות.

מזווית חיצונית ההבדלים אינם ניכרים לעומת הדגם היוצא, אך עדיין בולטים באיזורי השבכה הקדמית וגופי התאורה בדפנות הפרופיל. עוד בפן זה שינויים במפרטי החישוקים (עיצוב חדש) שינוי קל בבתי התאורה מאחורנית, בעוד בתא הנוסעים הצטייד הקשקאי בבקרת מהירות אלקטרונית (Speed limiter) ולוח שעונים בסגנון חדש.

בחזיתו של הקשקאי שוכן מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 2.0 ל' המנפק כ-140 כ"ס משודך לתיבת הילוכים רציפה השולחת את העוצמה לסרן האחורי. עוד בתכונותיו של הקשקאי מתוח הפנים צריכת דלק נמוכה בכמה אחוזים בודדים העומדת כעת על 12.1 ק"מ לליטר, וכך גם בפליטת ה-CO2 שמתייצבת על מדד זיהום 7.

עלותה של גרסת הקשקאי הישנה – טרום מתיחת הפנים, מוצעת עם תג מחיר של 159 אלף שקלים במפרט Visia. הדגמים החדשים מתחילים במפרט 'אסנטה GR' במחיר של 174,900 שקלים בהם תוספות כחישוקי סגסוגת 17 אינטש, בקרת אקלים, בקרת שיוט, גג-זכוכית פנוראמי, ו-6 כריות אוויר. הגרסה הבכירה ביותר בהיצע עלותה כ-188 אלף שקלים ובה תוספת של ריפודי עור, חימום מושבים, חישוקים גדולים יותר (18 אינטש), מערכת שמע תוצרת BOSE ומפתח כניסה חכם.

ניסאן קשקאי+2 מתיחת פנים. אתר יצרן
קשקאי+2 לאחר מתיחת הפנים/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully