וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים קלה למיני

29.6.2010 / 8:22

ב.מ.וו אורזת את משפחת מיני החביבה בהופעה מחודשת ומנועי טורבו-דיזל חסכוניים ונקיים מתוצרת עצמית. תזמון משונה? לא ממש

פחות משלוש שנים לאחר מתיחת הפנים האחרונה של מותג מיני, ב.מ.וו שוב מיישרת קו אל מול המתחרים עם עיצוב מעודכן ויחידות הנעה מודרניות. מבחינת תזמון החשיפה, מדובר בתגובה כפולה מטעם החטיבה הקלאסית; האחת כנגד התמורות בקבוצת הקטנות פרמיום היכן שממוצבת כעת אודי A1, סיטרואן DS3, פיאט 500 ואלפא מיטו. ואילו הסיבה השנייה היא הסמיכות להשקת המיני קאנטרימן – רכב הפנאי החדש.

במסגרת מתיחת הפנים ל-2010, מצרף המרכב החיצוני מעט מאוד פריטים. אפשר להבחין בתוספות כרום סביב הלוע המרכזי בחזית, שינוי על גבי הפגוש מלפנים (תרומה להגנה על הולכי-רגל בזמן תאונה) ותוספות של נורות LED על יחידות התאורה בעכוזה של המיני. על מדפי המותג ניתן יהיה לבחור מתוך רשימת אבזור מורחבת לעומת הדור שלפני מתיחת הפנים, כאשר 3 סטים – 'סצינה', 'קלאסיק' ו'ראלי', מכילים רשימת מפרטים אינדבדואלית. לדברי מיני, לקוחות יוכלו להתאים צבעים חיצוניים לתא הנוסעים בדיוק מרבי. החלל הפנימי אגב מתחדש עם ממשק מעוצב למערכת השמע ובקרת האקלים בלבד.

הבשורה תחת מכסה המנוע של המיני מגלה כי המותג הבריטי נפרד חלקית מיחידת הטורבו-דיזל המשותפת לסיטרואן. מעתה, יאכלס מנוע משלו – 1.6 ל' המספק בין 92 כ"ס במיני ONE ל-112 כ"ס בקופר. האחרונה מאיצה ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות בעוד החלשה נזקקת לעוד שתי שניות על השעון. יחידה זו משרתת בין השאר את דגם ה-116D של סדרה 1 והטכנולוגיה בה ידידותית מאוד כלפי הסביבה ופולטת בממוצע כ-102 גק"מ. צריכת הדלק תעמוד על 24 ק"מ לליטר סולר בנסיעה משולבת. ביחידות הבנזין הנוכחיות אין שינויים.

המיני המחודשת תחל להמכר מייד לאחר תערוכת הרכב בפריס שנערכת בחודש אוקטובר הקרוב. אלינו היא תגיע בשלבים קצת יותר מאוחרים מכך.

מיני (ב.מ.וו) מתיחת פנים 2010. אתר יצרן
מיני (ב.מ.וו) מתיחת פנים 2010/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • מיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully