וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומאו: העתיד ורוד

29.6.2010 / 8:45

כשברקע חגיגות ה-100 להווסדה היצרנית מביטה לעתיד באופטימיות עם פרקים חדשים בתכנון. בכירי המותג – "תוך 3 שנים נעבור חצי מיליון מסירות בשנה"

קבוצת פיאט אפשרה למותג אלפא-רומאו שבבעלותה להשתחרר מכבלי המשבר הכלכלי שפקד את התעשייה בשנתיים האחרונות. ולראייה, המותג האיטלקי המוערך נמצא במגמת עלייה עם שורה של דגמים חדשים ומודרנים חמושים טכנולוגיות מתקדמות (מולטי-אייר).

נתח מרכזי ממרשם ההיתכנות של החברה פורסם באביב במסגרת תערוכת ז'נבה במעמד יו"ר פיאט – סרג'יו מרצ'יונה, האיש מאחרי האיחוד עם קרייזלר. ועתה עולה כי בכירי אלפא משוכנעים שהדרך להצלחה תביא עימה גם נסיקה רווחית. "יש לנו את הכלים לכך", כך נשיא אלפא-רומיאו הרלד ווסטר ל'אוטוניוז אירופה'.

פיאט מעריכה שאלפא רומאו תצליח למכור בשנת 2014 כחצי מיליון מכוניות בשנה, להבדיל משנת 2009 בה מכר המותג האיטלקי כ-100 אלף כלי-רכב בלבד. "בשנים האחרונות שמעתם הרבה על הבטחות בלי כיסוי בכל הנוגע לכמות המסירות", מציין ווסטר. עוד הוא מוסיף כי התנאים הבשילו לשינוי בליבה -. "הפעם יש לנו את האקלים הנכון באוויר, האמצעים, המוצרים, ואת הסינרגיה בין החטיבות".

אלפא רומיאו השיקה השנה את הג'ולייטה מחליפת ה-147 ובקרוב תחשף רשמית גם הג'וליה, היורשת של ה-159 הן בגרסת סדאן והן בסטיישן. יתרה מכך, בתוך פרק זמן של 4 שנים אלפא רומאו מתכננת לחשוף לא פחות מששה דגמים חדשים לחלוטין כולל גרסת 5 דלתות למיטו החביבה, ספיידר חדשה (להכין את הפריזורה, למי שיש) ושתי מכוניות פנאי – בינונית, וגדולה. יהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully