וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל: נפתחה חנות פרארי בניו-יורק

5.7.2010 / 13:21

הסניף הניו-יורקי למותג האיטלקי נפתח בפינת רחוב 55 ופארק אבניו במנהטן עם כל הגודיס שיש לסוס הצוהל על הדוכנים. בקרוב אצלנו?

מנהטן קבלה השבוע לרחובותיה ההומים את החנות הראשונה בניו-יורק למותג פרארי. החנות הרשמית הוצבה בפינת רחוב 55 ופארק אבניו, והיא משתרעת על שטח של 200 מ"ר. האדריכל שעיצב אותה – יוסה גיני, פיסל את מסדרונותיה על פי קווי המתאר של מכוניות הספורט המיתולוגיות של פרארי, לרבות דגמי ה-F1 והמכוניות הקלאסיות מן העבר. היא מצטרפת לעוד 4 חנויות פרארי ברחבי ארה"ב בלוס אנגל'ס, סאן פרנסיסקו, מיאמי והונולולו. זוהי החנות ה-37 בעולם.

אירוע הפתיחה בהחלט היה נוצץ ועמוס משתתפים. ביניהם כוכבי טלויזיה מפורסמים כזאק בראף (סקראבס) קירה צ'אפלין (נכדתו של צ'רלי צ'אפלין), ג'אסטין ת'ורו (תסריטאי איירון מן 2) ומעצב האופנה פראבל גורונג. בראף אגב נחשב מכור גדול למכוניות ספורטיביות ובראיון שהעניק לאתר הרשמי של פרארי סיפר מעט על חיבתו למותג. "אני זוכר שבילדותי היו לי תמונות של פרארי על הקירות. אני אוהב אותן, את הסאונד, את הצורה, איך שהן מתנהגות, הכול".

במיוחד להשקה במנהטן הביאה פרארי מכוניות אקזוטיות רבות חשיבות, כמו ה-250 קליפורניה, ה-GTO משנת 1984, וגם יצירות פאר מהדור האחרון כגון ה-458 איטליה, 612 סקלייאטי ואת ה-599 פיוראנו GTO הקיצונית. בפרארי בנזין ובשמים זה מיזוג משמיים כנראה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully