וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאיין אקולוגי וזועם

29.6.2010 / 8:28

פורשה קאיין החדש הושק לפני מספר שבועות וכבר הסתער עליו צוות משפרים עם אגזוזים ומברג. התוצאה? נחמדה לסביבה, פחות לחורכי אספלט

על אף שהוא דגם מעורר מחלוקת, פורשה קאיין הוא רכב מבוקש בקבוצת הפנאי-פרמיום. כמות העותקים שנמכרה לקאיין הקודם חצתה את קו הרבע מיליון לאחר כ-7 שנים. הדור החדש, השני, יילך (כנראה) אחרי צעדיו של הדור המוחלף, אך זאת בהנחה שסערת המינויים בפורשה תדעך בקרוב במסגרת השתלטות קונצרן פולקסווגן. בינתיים, יש מי שכבר רוצה לשפר את הקיים, וכעת אנחנו מקבלים טעימה טרייה לקאיין משודרג שיוצא בסוף אוגוסט את חומות חברת 'קאר-גרפיקס' הגרמנית.

המיוחד בפרוייקט זה, הוא שבניגוד לסדנאות שיפורים שאוטומטית מתלבשות על דגמי הקצה – בד"כ טורבו עתירות בכוח או מוגדשות על בפראות, קאר-גרפיקס החליטה שהפרויקט הראשון לקאיין דור 2, יהיה על גבי דגם הכלאיים של הפורשה החדש - קאיין S. ובאופן מיוחד, יתמקדו בנסיון לסחוט מקסימום צלילים בשרניים ממערכת הפליטה הווקאלית שהותקנה מאחורנית תחת הדפיזור המושחר.

לקאיין הייבריד (שנמכר בישראל) מנוע V6 מוגדש-על המפיק 333 כ"ס דרך יחידת הבנזין. המנוע החשמלי שחובר אליו מוסיף לכך עוד 50 כ"ס בשידוך לסוללות לית'יום יון וניתן לנהוג אותו גם על המנוע החשמלי בגפו עד מהירות של 60 קמ"ש כל עוד הסוללות מלאות. קאר גרפיקס לא נגעו בשום אספקט של המנוע, אך עשו כמיטב יכולתם לשנות חלק מהמפרטים. החישוקים קלים מהסט הרגיל וקוטרם כ-22 אינטש, ומערכת המתלים הונמכה בכמה מ"מ. בשורה התחתונה, לא חבילה מופרכת במיוחד, אבל המחיר בהחלט עלול להיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully