וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוכמה גדולה

5.7.2010 / 8:38

בעלי סמארט מכל העולם יתאחדו באוגוסט הקרוב לחגוג 12 שנים לרכב הננסי המשותף לדיימלר ולחברת השעונים סווטש

כבכל שנה לועזית גם בשנת 2010 מתקבצים חסידי סמארט מכל העולם לאירוע חוויתי שנערך במתקן הטיסה האווירי בקפרון אוסטריה. המאורע השנה מוקדש לכבד הכינוס העשירי במספר, והחברות מציינות את יום ההולדת ה-12לסמארט פורטו, תחת הכותר - 'סמארט טיימס'.

מארגני הפסטיבל צופים התכנסות של כמה אלפי משתתפים לפחות. המכוניות תחלנה את מסען שיארך כיומיים בין ה-20 ל-22 באוגוסט בשיירה של סמארטים מכל הסוגים ומכל המרכבים הקיימים בהיצע אל מרחבי אוסטריה. לדברי מנהל מותג סמארט מארק לאנגבריק, התכניה שהורכבה לחברים המגיעים תהיה דינאמית ומעניינת, ותכלול כמה הפתעות נחמדות: "הסמארט טיימס זה פשוט הנאה אדירה. יש היענות גדולה מאוד ולבאים חוויה מיוחדת, כולל התנסות על הסמארט החשמלית".

באירועים שייקדמו למסע יגיעו ב-19 וב-20 לאוגוסט צוותים של סדנת 'בראבוס' יחד עם מדריכי נהיגת מירוצים של החטיבה. חוץ מבמת התצוגה שלהם שעליה סמארטים משופרים מכל קצות הדירוג, כל מי שבבעלותו סמארט יוצאת הסדנה, יזכה לקורס נהיגה מתקדמת על מסלול הטיסה באוסטריה.

אולם, נראה שרבים דווקא מלאי ציפיה לאמצע היום של ה-20 באוגוסט בשעה 12, אז יחל המסע אל עבר ההר הגבוה ביותר באוסטריה – הגרוסלורקנר, שקצה פסגתו 3793 מטרים. ההר מול העכבר. קטן עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully