וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הבייבי של לנד רובר

4.7.2010 / 9:13

תמונה ראשונה לדגם הקומפקטי והירוק בתולדות לנד רובר. איווק יחל את דרכו עם מנוע דיזל מוקטן ופליטת CO2 של 130 גק"מ

גרסת הייצור לקונספט LRX של לנד רובר מגיעה כשנתיים לאחר ההודעה הרשמית. עם הפצת תמונה אחת בלבד, ואינפורמציה מאוד חלקית, היצרנית הבריטית-הודית שומרת את כל המידע דבוק לחזה. את החגיגה האמיתית היא דוחקת ל-2 באוקטובר עם פתיחת שערי תערוכת פריס.

ראש חטיבת העיצוב של לנד-רובר, גרי מקגוורן, מתייחס ראשית כל לכינוי – Evoque, ומפרש אותו ככותר המצית רגשות ונוסטלגיה ואפשר להבין מהיכן הרעיון. הדמיון ל-LRX מדוקדק ומעמיד בסגמנט הקומפקטי כלי-רכב קטן יותר מהפרילנדר 2 לו אותם הקווים הקלאסים של המותג. האיווק יוצע בהנעה קדמית או כפולה בשידוך אל כל הטכנולוגיות שיש ללנד-רובר בארסנל, כולל התאמה לשטח עם מגבלות ברורות של מרווח גחון.

בחזיתו של האיווק תהיינה יחידות בנזין וטורבו-דיזל מסורתיות, קטנות וגדולות. אולם, נראה שהסיפור הכובש יהיה מיצובו כרכב הפנאי הידידותי ביותר לסביבה עם נתון CO2 של 130 גק"מ בשל מנוע טורבו-דיזל משוכלל ותיבות ידניות או אוטומטיות. בנוסף, עולה מהצגתו שגם משקלו צפוי להיות נמוך ומכאן שיכולת הכביש תקבל יחס ראוי. האיווק ימכר ב-160 מדינות בעולם, כולל ישראל, ויורכב במפעל הייצור של הפרילנדר 2 בהליווד מריסייד, בריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully