וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידוש רישיון ללא תשלום

ירון אדרי

4.7.2010 / 14:50

משרד התחבורה ממשיך ברפורמת האגרות: חידוש והנפקת רישיון בטלפון או באינטרנט יעשה ללא תשלום. 50 אחוזי הנחה לכפל רישיון

החל מה-31 באוגוסט 2010 תבוטל תוספת האגרה בגובה 28 שקלים המשולמת כיום עבור הנפקת רישיון נהיגה חדש, כך מודיע היום (ראשון) משרד התחבורה. כמו כן, תבוטל גם תוספת האגרה בגובה 21 שקלים עבור הנפקה חוזרת של רישיון נהיגה (חידוש רישיון נהיגה). כל נהג בישראל נדרש לחדש את רישיון הנהיגה מידי עשר שנים למעט נהגים בני 65 ומעלה ונהגים מקצועיים בני 50 ומעלה הנדרשים לעשות זאת אחת לשנתיים.

עוד בתאריך המוזכר לעיל, מי שינפיק כפל רישיון נהיגה או רכב באמצעות הטלפון, האינטרנט או עמדות השירות האוטומטיות של משרד התחבורה ישלם 27 שקלים בלבד, הנחה של 50 אחוזים ביחס למחיר הנקוב כיום אותו ימשיכו לשלם מי שיעדיפו להנפיק את הרישיון במשרד הרישוי. מי שיבקש להזמין טופס חידוש רישיון נהיגה או רכב יוכל לבצע זאת ללא כל תשלום באמצעות הטלפון או האינטרנט ואילו מי שיעדיף לקבל את הטופס במשרד הרישוי יידרש לשלם 25 שקלים.

הטבות אלה נעשות בהמשך לרפורמת האגרות שמבצע משרד התחבורה כדי להביא לקיצור וצמצום התורים במשרדי הרישוי. באמצעות ביטול האגרות או הפחתת מחירן, מקוום במשרד התחבורה לעודד אזרחים להשתמש בשירותים הטלפוניים או אתר האינטרנט שלו. מספר המוקד הטלפוני הינו 5678* או 1-222-5678 מטלפון קווי ואתר האינטרנט הוא www.mot.gov.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully