וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל וקרבון לכולם

5.7.2010 / 8:29

ב.מ.וו חושפת איורים ראשונים לחשמלית העירונית מגה-סיטי אשר עתידה להגיע לייצור בשנת 2013. סיבי פחם לעם

הכותר 'מגה-סיטי' התגלגל למונח שכיח במסדרונות ב.מ.וו בשנתיים האחרונות. ולאחר מקצה מכובד של תערוכות רכב בהן נחשפו תוכניות עתידיות המנצלות את הטכנולוגיה החדישה, כעת משחררת ב.מ.וו את האיור השלם הראשון למכונית הקונספט כפי שתוצג על אחת מבמות אירופה. ייתכן שהצצה ראשונה למגה-סיטי נקבל כבר בתערוכת פריס הקרובה.

המגה-סיטי היא מכונית עירונית מיקרו קומפקטית מונעת על טהרת החשמל. בתכנונה, מבקשת ב.מ.וו ליצור כלי-רכב בעל תרכובת קלה וזולה שיוכל לשאת את הסוללות הכבדות מבלי להיות רפה בכוחו ובזבזן משאבים. המכונית עשויה תרכובות של סיבי פחמן הקלים ב-50 אחוזים מברזל וב-30 אחוזים מאלומיניום. תהליך הייצור המהפכני של ב.מ.וו מביא לכך שהשימוש בקרבון אינו מייקר את עלות המכונית, ועל כן הסוללות השמנות המזרימות אנרגיה למכללים אינן מכבידות על כושר הנשיאה.

האיור שלפניכם הומצא ויושם על ידי שניים מהטובים והמוכשרים בקרב חטיבת המעצבים המרכזית של ב.מ.וו בגרמניה – אדריאן ואן הוידיניק (מחליפו של כריס באנגל) ובנויה יאקובס המשנה לו, שאחראי בין יתר הפרויקטים המרובים גם על הסגנון הסופי של המכונית החשמלית. האם כך היא תיראה בפורמט הסדרתי שיושק ב-2013?

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully