וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס CL מתחדשת

5.7.2010 / 13:38

הקופה המפוארת של מרצדס מתחדשת עם רענון קוסמטי קל לחזותה ומנועי בנזין מופחתי נפח אך מחוזקים בכוחם

מרצדס מעניקה שורה של עדכונים דקורטיביים וטכנולוגים למכונית הקופה CL, כשלוש שנים לאחר שהושק הדור הנוכחי. נראה כי השיפור הבולט השנה אינו תחום בלעדית לקימוריה, מאחר וה-CL מקבלת תרומה חשובה גם לבטיחות, לביצועים, לחסכון בדלק ולהפחתת פליטת ה-CO2 בזכות יחידות הינע מעודכנות.

עבור המרכב החיצוני החליפה מרצדס את הפגושים בשני הצדדים, הוסיפה נורות LED על פי צו האופנה, מתחה את בתי התאורה הקדמיים והאחוריים והגדילה את מראות הצד תוך הטמעה של גופי איתות מוגדלים. תא הנוסעים כמעט ולא שונה. מהפן הבטיחותי שילבה מרצדס מערכות אלקטרוניות חדישות ביניהן מנגנון ה-ALKS (סימול ל-Active Lane Keeping Assist) המנטר אחר נתיב הנסיעה של המכונית ובמקרה הצורך מיישרה ומפעיל כוח בלימה למניעת התנגשות. עוד ברשימה מנגנון לשטחים מתים בשדה הראייה ,ראיית לילה, ניטור מהירות ועוד.

מרצדס ניצלה בעבר את ה-CL על מנת להציג את מבחר חידושיה מאגף ההנדסה, וגם הפעם ה-CL מצעידה את החברה עוד מהלך קדימה. תחת מכסה המנוע תופענה לראשונה יחידות ה-V8 בנזין בעלות שני מגדשי הטורבו בנפח של 4.6 ל', המפיקות 429 כ"ס ו-70.6 קג"מ. אלה תירשנה את מנוע ה-5.5 ל' הקודם ששכן ב-CL500 ואף היה דל ב-47 כ"ס. זמן המיאוץ ל-100 קמ"ש קוצץ איפוא בחצי שניה אל 4.9 שניות בעוד המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.

אל מנוע זה תשודך תיבה ה-7 G טרוניק (שבעה הילוכים) ויחד עימה מופחתת תצרוכת הדלק בשלושה אחוזים לערך אל 8 ק"מ לליטר. גרסת ה-CL63 תחובר למנוע ה-V12 חדש של AMG, ולזה נפח של 5.5 ל' והספק של 510 כ"ס ו-84.6 קג"מ. ה-CL המחודשת תגיע לתערוכת פריס בחודש אוקטובר ולישראל תשלח מעט מאוחר מכך.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully