וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לניסאן X טרייל

12.7.2010 / 16:57

הקרוסאובר של ניסאן זוכה למתיחת פנים הכוללת עדכונים קוסמטיים, בטיחותיים ותיבת שישה הילוכים אוטומטית למנוע הדיזל הבכיר

זמן קצר לאחר עלייתו של הפת'פיינדר המחודש לישראל, וימים לפני השקתו של הניסאן ג'וק בעולם, מעדכנת ניסאן את הקרוסאובר X טרייל. זאת במסגרת מתיחת הפנים של הדגם לשנת 2011 בדרך לבכורה החגיגית בתערוכת פריס. השינוי החיצוני מינורי ומציג דגשים לגופי התאורה מאחור ומלפנים והוספתן של נורות LED. החשוב מכל מגיע תחת המעטה החיצוני – השתלתה של תיבת הילוכים אוטומטית מודרנית לה שישה יחסי העברה.

חיצונית, ה-X טרייל המחודש ישווק במגוון רב יותר של צבעים. גם החישוקים (17 אינטש) צורתם שונתה קלות לשוות ל-X טרייל הופעה יותר ספורטיבית. תא הנוסעים נותר דומה בפיסולו, אך ניסאן חידשה את הקבינה בצבעים נאים לדיפוני הפנים ועיבתה את צגי המחוונים באינפורמציה נוספת למחשב הדרך.

תחת מכסה המנוע תשכונה יחידות בנזין קיימות בחיזוק קל, עם אופציה להנעה קדמית. מנוע הדיזל הבכיר לו 2.0 ל' (173 כ"ס) הוא המרוויח הגדול בהפעלת החידושים, מאחר וזה יחובר אל תיבה חדשה המחלקת שישה הילוכים (תפעול ידני), אגב תורמת להורדת תצרוכת הסולר והפחתת פליטת ה-CO2 על פי מדד 'יורו-6'. עוד נכללת ב-2011 בקרת ירידה במדרון לגרסאות ההנעה הכפולה, אותה אפשר לווסת לבלימה מבוקרת במהירות שבין 5 עד 14 קמ"ש.

ה-X טרייל המחודש יוצג בתערוכת פריס בחודש אוקטובר. מיבואנית ניסאן לישראל 'קרסו מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי לא ידוע עדיין מועד שיווקו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully