וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסי חוזר למסלול

ירון אדרי

15.7.2010 / 12:25

אלוף המוטו GP שוב עושה את הבלתי יאמן. יחזור למסלול שישה שבועות בלבד לאחר ששבר את רגלו וזאת כשבתחילה דובר על היעדרות של שישה חודשים

שישה שבועות לאחר ששבר את רגלו הימנית באופן קשה, ולנטינו רוסי חוזר למסלול. אלוף המוטו GP קיבל אישור עקרוני מרופאי הסבב לרכב על הימאהה שלו במירוץ השמיני לעונה במסלול סאקסנרינג הגרמני. המירוץ יתקיים בסוף השבוע הקרוב כאשר טרם פתיחת האימונים המוקדמים יחליטו הרופאים אם הוא כשיר לחלוטין לעשות זאת. האיטלקי בן ה-31 שבר את רגלו הימנית במהלך האימונים למירוצו הביתי במסלול מוג'לו בחמישי ביוני, ומאז עבר מספר ניתוחים כדי לרפאה. בתחילה, הערכות דיברו על היעדרות של שישה חודשים והנה שוב עושה רוסי את הבלתי יאמן.

כרוכב המירוץ המפורסם בעולם, חזרתו של רוסי למסלול התקבלה בשמחה על ידי מיליוני מעריציו שעקבו אחריו השבוע בקוצר רוח. ביום שני התאמן רוסי במסלול ברנו שבצ'כיה, רכוב על אופנוע הסופרבייק R1 של ימאהה עימו ביצע 46 הקפות. זאת לאחר ששבוע קודם לכן ערך רוסי אימון במסלול מיסאנו שבארצו במהלכו הרגיש כאבים עזים. יש לציין כי פרט לשבר ברגלו, מחלים רוסי גם מפציעה קשה בכתף.

"אם החלטתי לחזור זה כי אני מסוגל לעשות זאת וזה לא מטורף", אמר בראיון ל'גזטה דלו ספורט'. "התעייפתי מלשכב בבית, עכשיו יקח לי כמה מירוצים כדי לחזור ולהיות תחרותי". מאז הפציעה איבד רוסי ארבעה מירוצים, לאחר שבמהלך הקריירה הארוכה לא הפסיד אפילו מירוץ אחד. שמירה על התואר אינה נמצאת על הפרק מבחינתו שכן החזרה ליכולת מקסימלית לא תהיה מיידית. רוסי מדורג שביעי בטבלת האליפות עם 61 נק', 104 פחות מהמוביל בן קבוצתו חורחה לורנצו. עד לתום העונה נותרו 11 מירוצים ועם 25 נק' לכל נצחון, הוא עוד יטפס חזרה במעלה הטבלה.

על פי שמועות די מבוססות, בסוף העונה יעזוב רוסי את קבוצת ימאהה עם סיום חוזהו בה ויעבור לקבוצת דוקאטי. בעבר אמר רוסי כי מעבר לקבוצה האיטלקית יכניס בו מוטיבציה גבוהה לאחר שהשיג כמעט כל שיא אפשרי בסבב, אולם אישור סופי לכך טרם נמסר על ידי מי מהצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully