וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים להונדה אינסייט

19.7.2010 / 16:11

ההיברדית של הונדה זוכה לסדרה של שדרוגים בעקבות ביקורות נוקבות מצד לקוחות וכלי תקשורת. תהיה רכה ואיכותית יותר

הונדה משיקה שורה של שיפורים לאינסייט ההיברידית. מדובר במהלך שניזון ממשובים שליליים שהגיעו מכלי התקשורת בעולם, ומבעלי הונדה אינסייט שהביעו מורת רוח מאיכות הנסיעה של המכונית בשל מערכת מתלים קשיחה, ואף לא חסכו בביקורת על דיפוני פנים זולים בתא הנוסעים. עם האינסייט החמיר 'קונסיומר ריפורטס' האמריקני אשר העניק לה את המקום ה-21 מבין 22 מכוניות שבחן לפני שנה ואף קבע כי מדובר בהונדה הגרועה ביותר בשנים האחרונות. חשוב להדגיש שזו אינה מתיחת פנים.

במסגרת השינויים המכאניים כיילה הונדה מחדש את המתלים. אלה רוככו כך שיעניקו שיכוך ונוחות טובים יותר עבור הנוסעים בעת הנסיעה על הכביש. כמו כן, שונו זוויות היגוי והותקנו רכיבי מתלה משופרים. במבחנים שנערכו מסביב לעולם וגם בישראל, עלה כי ריסון המהמורות סביר ומטה ביחס למשפחתיות בקבוצתה ולכן זהו צעד חיוני עבור האינסייט.

עוד בעדכונים הומצאה גרסת אבזור בכירה – EX, לצד המפרט הקיים – SE. מדובר בחבילה עשירה יותר מדגמי הסטנדרט הכוללת שימוש במושבי עור, מערכת ניווט ותא נוסעים מצויד בדיפונים בעלי רובד מרשים יותר מהדגם הפשוט שגם כנגדו נשמעו תלונות רבות. הונדה גם הוסיפה שני צבעים נוספים לבחירה – אדום פנינה וכחול פנינה.

האינסייט המעודכנת כבר עומדת לרשות לקוחות בבריטניה, והונדה לא מוסרת אם תעמיד עבור מי שכבר רכש את הרכב אופציה לביצוע השינויים. מיבואנית הונדה לישראל חברת 'מאיר' נמסר לוואלה! רכב כי בימים הקרובים תעודכן החברה על רלוונטיות הדגם המשודרג לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully