וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג חדש ל-GM - באוג'ון

20.7.2010 / 14:22

ג'נרל מוטורס בשיתוף SAIC הכריזו על השקת מותג עממי שיענה על הביקוש הרחב בשוק הסיני למכוניות סדאן משפחתיות

שיעור המכירות הגבוה בשוק הסיני מוליד מותגים על בסיס חודשי. וגנ'רל מוטורס, שמנהלת קשרים הדוקים עם שורה של יצרניות מקומיות מתכננת להרחיב את היקף פעילותה במדינה תוך הגדלת הפנייה לפלח העממי. עתה, בשיתוף חברת הרכב SAIC, הכריזה האמריקנית על מיסודו של מותג חדש בשם באוג'ון (Baojun), שמשמעותו בסינית – 'סוס המטמון'. עם מותג זה מבקש המיזם המשותף להזרים מכוניות סדאן מוזלות לכבישים.

מערכת ההפצה של המכוניות תורכב על בסיס חברת SGMW – המפעילה רצפות ייצור מקומיות למכוניות מיניוואן וכלי-רכב מסחריים המשווקים במדינה. המכוניות תפותחנה הן על ידי חטיבת ג'נרל מוטורס העולמית והן על ידי SAIC שתרמה את מפעלה המרכזי בשנגחאי - Pan Asia Technical Automotive Center, מתקן ענקי המייצר מגוון של כלי-רכב וטכנולוגיות הנעה.

השותפות בין SAIC ו-GM הניבה בשנת 2009 מכירות של כ-1.1 מיליון כלי-רכב - מיניוואנים, טנדרים ומיקרו-מכוניות עירוניות כגון ה'לה-צ'י'. מותג באוג'ון אמור (תאורטית) להוסיף ייצור של מאות אלפי-מסירות בשנה בקבוצת הסדאן העממית, כפי שמקווים בכירי החברות. "באוג'ון יזכה לחשיפה גדולה, לקרדיט גדול בנושא האמינות ודגשים באיכות", כך אומר שן יאנג מנהל המותג הזמני. עוד הוא מוסיף כי השאיפה היא לגרום לקהל לאמץ מוצר טוב ויוקרתי, אך בעלות נמוכה. מכונית ראשונה תושק במהלך שנת 2011, אז נדע קצת יותר אודות הסוס הסיני המוכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully