וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה פולקסווגן קאדי החדשה

25.7.2010 / 9:57

פולקסווגן מחדשת את פניה של המסחרית הקומפקטית ומציידת אותה בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה וברשימת אבזור נדיבה

חטיבת המסחריות של פולקסווגן תשיק בתערוכת הרכב בהנובר את הקאדי המחודשת בהופעת בכורה, רגע לפני הקפיצה לפריס. 800 אלף עותקים מהמסחרית הקומפקטית הנוכחית שהושקה לפני שש שנים מכר הקונצרן, והשאיפה תהיה להפיק נתונים דומים. הצלחתה הייתה גדולה בעסקים ובחברות, בעוד במגזר הפרטי זכתה לביקוש מתון לעומת המתחרים בקונצרן PSA (ברלינגו, בוקסר) ורנו (קנגו), שהבחינו בפונטציאל לשווקם כרכבי פנאי חלופיים לקרוסאוברים יקרים. אולי בדור זה ישתנו פני הדברים.

הקאדי מושכת את החזות שהחלה עם הגולף והפולו ולאחרונה באמצעות הג'טה המחודשת. מתיחת הפנים לדור הרביעי מפגינה סממנים המשותפים לכל הקונצרן. בתי התאורה מלוכסנים, קווי העיצוב החיצוני מעוגלים ונקיים לעומת הדור היוצא, על הגג תופענה לראשונה מסילות עגינה ותא הנוסעים יעוטר במגוון של חידושים טכנולוגים המשרתים את מכוניות הקונצרן כמו למשל ממשק בלוטות' מובנה ומערכת ניווט אופציונאלית (במהדורות אירופיות). בממדיה אין שינויים מהותיים, אך המושבים ניתנים לקיפול מלא וה-MPV לה שבעה מושבים, תפרוס נפח הטענה מוגדל עד 3,380 ל'.

תחת מכסה המנוע תאכלס הקאדי החדשה סדרת מנועי-טורבו דיזל מודרניים. לוגמות הסולר מקרב חטיבת 'בלומושין' האקולוגית תגענה חמושות במנגנון 'עצור וסע' המפחיתות את תצרוכת הסולר ב-13 אחוזים, ומדד ה-C02 יעמוד על 129 גק"מ. מנוע הבסיס העממי של הקאדי יסחוט מנפח של 1.6 ל' כ-75 כ"ס ו-102 כ"ס, ואילו המנועים הבכירים להם נפח של 2.0 ל' בטכנולוגיה זו יפיקו בין 111 ל-140 כ"ס.

גרסאות מאובזרות תצויידנה בתיבות ה-DSG (שני מצמדים) המחלקות שבעה יחסי העברה לצד גיר ידני, והקאדי 'מקסי' תגיע גם בדור החדש בהנעה כפולה לכל הגלגלים (4 מוושן). צריכת הדלק הממוצעת למנועי ה-1.6 ל' טורבו-דיזל תהיה כ-20 ק"מ לליטר. בהתאם לדרישות ארגוני הבטיחות באירופה כל גרסאות קאדי מצויידות במערכת בקרת יציבות (ESP) כסטנדרט, תאורה אוטומטית בלילה והפעלה אוטומטית של נורות אזהרה במקרה של בלימת חירום.

כמו קודמתה, גם קאדי החדשה תגיע לישראל. אולם, טרם התקבלה תגובת היבואנית צ'מפיון מוטורס לגבי מועד עלייתה ומי מהגרסאות החדשות רלוונטיות לשוק שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully