וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל מה צריך רישיון?

ירון אדרי

25.7.2010 / 14:15

בפעילות משטרת התנועה בסוף השבוע האחרון נתפסו שלושה נהגים ללא רישיון. אחד מזוייף, אחד של אחיו ואחד של חברו שישב לידו

רישיון נהיגה בישראל הוא כנראה אופציה ולא חובה, בעיקר אם אתם מתכננים לשבור את הכללים. במספר ארועים שארעו בסוף השבוע האחרון נתפסו על ידי שוטרי תנועה נהגים ללא רישיון נהיגה, כאשר באחד מהם היה הנהג בשלילה והציג רישיון מזוייף ובשניים האחרים הוצגו רישיונות של אנשים אחרים.

בפעילות משטרת התנועה הארצית סיירת צפון על כביש 70 ביום חמישי האחרון, עצר השוטר רס"מ אריק ארגנטרו נהג בן 44 תושב הגליל שדיבר בטלפון הנייד ללא דיבורית. משהתבקש להציג רישיון נהיגה, מסר זה רישיון מזוייף היות ובית המשפט פסל אותו מלנהוג לתקופה ממושכת עוד ב-2007. השוטר שהמשיך לבדוק את עברו של הנהג, גילה כי נעצר לפני מספר שבועות וכבר אז התברר כי הוא משתמש ברישיון מזוייף וכי נפתח נגדו תיק והוא זומן לדין. עוד נמצאו ברשותו שלושה רישיונות נהיגה מזויפים נוספים. יש לציין כי לחובתו של הנהג מעל ל-70 הרשעות תעבורה וכן עברו כולל רישומים פליליים, בין השאר בזיוף מסמכים ושטרות. הנהג נעצר ובמשטרה יבקשו להשאירו בחזקתם עד שיזומן לדין.

אמש נתפס באילת נהג בן 24, תושב העיר דימונה שהגיע לנפוש בעיר הדרומית. את עיני השוטרים משכה נהיגתו ללא חולצה וללא חגורת בטיחות ולאחר שנבדק במכשיר הינשוף התברר כי רמת האלכוהול בדמו גבוהה פי ארבעה מהמותר בחוק. כשהתבקש להציג רישיון נהיגה, מסר הלה את זה של אחיו היות והוא מעולם לא התפנה להוציא אחד משלו. אלא שהוא כנראה היה צריך גם להביא את זוגתו של אחיו היות וחברתו היא זו שהפילה אותו כשקראה לו בשמו האמיתי בזמן שהציג עצמו כאחר. הנהג נעצר, רכבו הושבת והוא יזומן לדין.

בפעילות על כביש 4 אמש באזור הקריות, נעצר תושב נהריה בן 19 ובדמו נמצא אלכוהול ברמה הגבוהה פי שלושה מהמותר. כשהתבקש להציג רישיון נהיגה, התברר כי מסר את זה של חברו שישב לידו שהוא גם בעל הרכב. השוטר שהבחין בתרמית עצר את השניים והעבירם להמשך חקירה ולכתיבת כתב אישום בעוד שהרכב הושבת כקבוע בחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully