וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קרוז תזומן למוסך

ירון אדרי

27.7.2010 / 14:18

יבואנית שברולט UMI תזמן מספר מצומצם של בעלי קרוז לתיקון רעשים הנשמעים בעת בלימה בנסיעה לאחור

UMI יבואנית שברולט לישראל תזמן בקרוב את בעלי הקרוז המשפחתית למוסך בשל רעשים ממערכת הבלימה. למערכת וואלה! רכב הגיעו בחודשים האחרונים מספר תלונות מבעלי דגם הקרוז, לפיהן בעת בלימה נשמעים רעשי חריקה מכיוון הבלמים. לדבריהם, במרכזי השירות ידעו על הבעייה אולם כשביקשו פתרון, זה לא היה בנמצא.

"כשמשלבים לרוורס ולוחצים על הברקס יש רעש עצום כאילו שרכבת בולמת בלימת חירום", כך במייל ששלח לנו א' (השם שמור במערכת) בחודש מאי האחרון. לדבריו, בבדיקה שערך בשני מרכזי שירות מורשים מטעם היבואנית בצפון נמסר לו כי הבעייה ידועה ומוכרת וכי עד ל-1 ביוני אמורה היצרנית להציג פתרון ובכל מקרה אין מדובר בכשל מסכן חיים. מעט לאחר מכן הגיע מייל ובו ביקש ל' לבדוק "האם קיבלתם פניות לגבי ברקסים שורקים בקרוז, ושליצרן אין פיתרון?". גם ל' כמו א', ניגש עם רכבו למרכז שירות מורשה הפעם באיזור המרכז, שם נמסר לו כי הבעייה ידועה וכי פתרון לה צפוי בתוך כחודש ימים. ל' גם הדגיש כי בעת הביקור במוסך פגש בעל קרוז נוסף שהתלונן על כך וקיבל את אותה התשובה. מאז עבר יותר מחודש, אולם פתרון לא הוצג.

לאחר קבלת התלונות ובדיקה חוזרת מול המתלוננים כדי להבין את מהות הבעייה, פנינו ל-UMI ואת תגובתה קיבלנו כעת.

"אכן התקבלו מספר תלונות על תופעת רעשי חריקה המופיעות לעיתים במצב של בלימה בעת נסיעה לאחור - יודגש כי כל הדיווחים שהתקבלו בנוגע לנושא מיוחסים אך ורק לנסיעה לאחור. בבדיקות שביצענו ברכבים אלו עולה כי רעש הנהמה (HUMMING NOISE) המופיע לעיתים, מקורו בתדר תהודה מאזור הקליפרים בבלמים האחוריים ואין לו כל נגיעה לתפקוד מערכת הבלמים עצמה.

"היצרן שעודכן בנוגע לתופעה זו נמצא בשלבים מתקדמים לאספקת ערכה המונעת רעש תהודה זה. על פי החלטת היצרן עם קבלת הערכה, בשבועות הקרובים, יזומנו לטיפול אותם לקוחות אשר דווחו על תופעה זו".

שיווק הקרוז בישראל החל בחודש יוני 2009 ומאז נמסרו כ-7,000 מכוניות. מאז החל שיווקה בעולם נמסרו 270 אלף מכוניות, 140 אלף מהן מתחילת השנה. עיקר המכירות הן בארצות המזרח כמו הודו, סין ורוסיה כשבאירופה היא זוכה להצלחה פחותה. שיווק הקרוז בארה"ב טרם החל.

אם גם אתם נתקלים בבעיות במכוניתכם החדשה ולא נענים על ידי מרכזי השירות המורשים, פנו אלינו לסיוע. ליחצו על קישור ה"כיתבו לנו" שבתפריט בצידו הימני של האתר וננסה לעזור גם לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully