וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו גראן-קופה - לייצור

29.7.2010 / 8:41

הקופה הגדולה של ב.מ.וו תישלח לייצור בשנת 2012 עם מנועי בנזין ודיזל, בהספק של עד 580 כ"ס. מאחרייך אודי A7

ב.מ.וו מאשרת רשמית כי הגראן-קופה (GCC) תשלח לייצור בעוד פחות משנתיים. החברה הציגה את הקופה הספורטיבית בתערוכת הרכב בבייג'ינג שנערכה בחודש אפריל האחרון בסין, אולם לא הכריזה במעמד הבכורה אם תעבור ממכונית תצוגה לדגם סדרתי. כעת מגיעה הבשורה ממינכן שמפזרת את הספקולציות והתאוריות, ממש בסמיכות להשקתה של המתחרה מקונצרן פולקסווגן - אודי A7. קרדיט לתזמון.

הגראן קופה תסופח כנגזר מצלליתה למשפחת ה-6 החדשה. זאת בניגוד להשערות שסברו שב.מ.וו תקים מחדש את סדרה 8, לאחר שהציגה במהלך 3 השנים האחרונות קונספטים כגון ה-CS, שנעו בין חיים למוות על בסיס רבעוני עד שנגנזו למגירות. כפי שדיווחנו בעבר סדרה 6 תוחלף עוד ב-2011 בדור החדש, אך לא לפני שהיא נפרדת בימים אלה ממהדורה ביצועיסטית - M6. ייתכן אף כי הגראן קופה M תירש את מקומה של זו.

הגרמניה הגרנדיוזית תצויד במגוון מנועים חזקים. המנוע הבסיסי ביותר שלה יפיק מנפח של 3.0 ל' בנזין כ-304 כ"ס. במרכז תשתלב יחידת ה-4.4 ל' טורבו המנפקת 400 כ"ס ובקצה העליון מהדורת ה-M ככל הנראה לה הספק מרבי של 580 כ"ס משמונה צילינדרים כפולי מגדשים. עוד במשפחה מנועי טורבו-דיזל ידידותיים לסביבה ומנוע היבירדי שמחלק את התפוקה בין מנוע חשמלי לו 60 כ"ס למנוע בנזין 3.0 ל' בעל הספק של כ-200 כ"ס.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully