וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס S קלאס מתחזקת

2.8.2010 / 8:51

מרצדס חושפת את גרסת ה-AMG לספינת הדגל S קלאס מצויידת במנוע חדש ורועם. 571 כ"ס במסווה דיפלומטי

מרצדס השיקה דור חדש למהדורת הפרימיום של חטיבת AMG עבור סדרת ה-S קלאס. כמו בשנים קודמות, גם ה-S הקלאס הנוכחית זכתה לשורה עתירה ומקיפה בטכנולוגיות ספורטיביות של החטיבה הגרמנית, לרבות השימוש המתירני בחישוקים ענקיים, לוגואים מייצגים (בי-טורבו) על דפנות חיצוניים ופנימיים וצמד פגושים אגרסייבים בשני הקצוות. מהדורה זו תוצע על פי התכנית הן בגרסתה ארוכת הגלגלים של ה-S קלאס והן בקצרה יותר.

השינוי ב-S קלאס AMG, אותו הזכרנו לא מזמן עם השקתן של אחיותיה הקטנות, הוא המנוע שנמצא בחזיתה. במקום יחידת ה-6.3 ל' הבנזינית היוצאת, מרצדס הטמיעה מנוע עשיר בכ-20 כ"ס. ליבה זאת מייצגת נפח מופחת של 5.5 ל' כפול מגדשי טורבו המייצר 571 כ"ס ו-92.2 קג"מ. היא משודכת לתיבת הספיד שיפט (MCT) לה שבעה הילוכים ותפעול מגלגל ההגה ושלושה מצבי ספורט סלקטיביים. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות ומהירותה המרבית נבלמת ב-250 קמ"ש על ידי המגביל האלקטרוני.

מי שרוצה מנוע קצת יותר מרוסן, יכול להשיל את חבילת ה-'פרפורמנס' של AMG ולקבל מנוע המייצר 541 כ"ס ומושך עוד קצת בדרך ל-100 קמ"ש (4.5 ש'). שלא במפתיע החבילה הבסיסית עירומה מהסט הבכיר, וכאן מציינים מרצדס הפחתה ברשימת המפרט החיצוני, תא נוסעים פחות מאובזר ועוד מספר רכיבים (בעיקר קוסמטיים) שאינם נכללים.

ה-S קלאס AMG תחל להמכר באירופה בקרוב במחיר התחלתי של 127 אלף יורו, שהם כ-630 אלף שקלים לפני מסים.

מרצדס S קלאס S63 AMG. אתר יצרן
5.5 ל' בי-טורבו. כ-571 כ"ס לחבילת הביצועים/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully