וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד מחדדת את הפוקוס

3.8.2010 / 9:45

עורכת מבחנים מפרכים לדור הבא למשפחתית שלה בפסגות האלפים. הבכורה הרשמית בז'נבה בעוד שנה, המטרה פולקסווגן גולף

חצי שנה לאחר שנחשפה בתמונות ראשונות, חושפת כעת פורד תמונות הסוואה לדור השלישי של הפוקוס, כמעט שנה לפני מועד עלייתה הרשמי לכבישים באירופה – מאי-יוני 2011. אין בהן מיסתורין גדול מפני שכולן מופצות דרך מערכת היחצנות של פורד. הליך שנעשה במסגרת הניסויים שהיא עורכת למכונית המשפחתית החשובה ביותר שלה לשנה הבאה.

על רקע הנופים היפהפיים והמושלגים של האלפים, ובדרך לכבוש את ההר הגבוה ביותר באוסטריה בטירול – גרוסגלוקנר (3798 מ'), פורד מעבידה את צוותי הפיתוח חמישה ימים בשבוע למשך מספר שעות רצופות ומתישות במהלכן היא עושה כל שבכוחה על מנת להתכונן לאתגר הגדול בקבוצה המשפחתית – פולקסווגן גולף.

הבריטים השקיעו לא מעט בתכוננה של הפוקוס החדשה, עם דגשים על איכות חומרים, בידוד, מרווח פנים, מנועים חסכוניים ואמינים ועמידות בפני תנאי מזג אוויר קשים. הפוקוס החדשה נמצאת כרגע באחד השלבים האחרונים של מבחני הדרך שלה לאחר שצלחה מדברים מאובקים, אגמים קפואים וכל מה שהיה לאמא טבע לזרוק לעברה בשנה האחרונה.

לפי שעה מתמקדים הבוחנים במערכות הגיר והקירור. המכונית קורעת את הכבישים מסביב חמושה במנוע ה-1.6 ל' 'אקובוסט' ותיבה ידנית, על פני מרחק כולל של כ-195 ק"מ ביום. פעם בפעם מנסים הבוחנים להעמיד את מערכות הצינון במבחנים קשים. כך למשל מכוסים איזורים על המרכב שמחדירים אוויר מצנן למערכת הקירור, כדי לבדוק את עמידותה בפני טמפרטורות גבוהות לאורך זמן. עוד נאמר כי מערכת הבלמים נבחנת בירידות התלולות חזרה מטה מאלפי המטרים ולעתים אף בעומס מלא – ארבעה אנשים ותא מטען גדוש בציוד. האם בפולקסווגן חוששים?

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully