וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ריקול לפולקסווגן פאסאט

5.8.2010 / 11:30

בעקבות מספר תאונות בארה"ב, ארגון הבטיחות האמריקני פתח בחקירה לבדיקת כשלים ב-200 אלף מכוניות מהדור החמישי לפאסאט

ארגון הבטיחות האמריקני ה-NHTSA, הודיע על כוונתו לפתוח בחקירה נוספת לבדיקת התקלות במנועי פולקסווגן פאסאט שיוצרו בין השנים 1996 ל-2005. זאת לאחר שלחוקרי הארגון הגיעו עשרות מקרים של תאונות דרכים אשר התרחשו בשל תקלה במערכת ההנעה של המכונית. כעת בודקים אם קיימת עילה מספקת להוציא קריאת תיקון רשמית לכמעט 200 אלף מכוניות מדגם זה. כמעט 90 אחוזים יוצרו בין 2000 ל-2003.

החשש המהותי של ה-NHTSA נובע מאופי התאונות שנרשמו על פי המתלוננים. חלקן מורכב מתמהיל של מקרים מוזרים ומסוכנים בהם התלקח המנוע בזמן נסיעה או כבה ללא כל התרעה מראש. לפי שעה הצטברו אצל הצוותים כעשר תלונות רשמיות מהשנתיים האחרונות החוברות אל כ-78 מקרים קודמים, בהם צויינו תקלות כמעט זהות בסלילי ההצתה ומעורבות בדרגות חומרה שונות בתאונת-דרכים.

נדגיש כי הפסאט לעיל (1996-2005) אינה זרה לתקלות נשנות וקריאות תיקון. במהלך חייה פקדה לא מעט את מרכזי השירות דרך קריאות יזומות, הגדולה והרצינית שבהן הייתה בגלל מעטפת קירור שהתחככה עם מערכת הפליטה וגרמה להתלקחות בתא המנוע בשל הטמפרטורה הגבוהה. בימים הקרובים ינסחו החוקרים את הממצאים ויחליטו אם יש מקום להוציא קריאת תיקון מסודרת.

הדור החמישי לפאסאט שווק בהצלחה בישראל, והוא תאם את התקנות האירופיות השונות במקצת מאלו של ארה"ב. מהיבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי טרם התקבל מידע אודות התפתחות האירועים בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully