וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים קרסו, הלך לעולמו

8.8.2010 / 12:14

נשיא הכבוד של קרסו, יבואנית רנו, ניסאן ואינפיניטי, הלך לעולמו ביום שישי האחרון בגיל 96

חיים קרסו, נשיא הכבוד של קרסו, יבואנית רנו, ניסאן ואינפיניטי לישראל ובנו של משה קרסו, מייסד החברה, הלך לעולמו ביום שישי (6 באוגוסט) והוא בגיל 96.

קרסו, יליד סלוניקי, נמנה על אנשי העסקים ויבואני הרכב הוותיקים בישראל. אביו, משה קרסו, ייסד את חברת קרסו בשנת 1933, כנציג חברת ג'נרל מוטורס. חיים, בכור בניו של משה, נכנס כשותף פעיל לעסק המשפחתי, בתחילת שנות ה-40, עם הקמת החברה משה קרסו ובניו בע"מ. יחד עם אביו, היה שותף להקמת בנק דיסקונט, ובהמשך להקמת קבוצת איי.די.בי. קונצרן ההשקעות הגדול במדינה.

בשנת 1948 החלה החברה ביבוא ושיווק מכוניות רנו - יצרן הרכב הצרפתי. בין השנים 1963 עד 1997 כיהן חיים קרסו כיו"ר ומנכ"ל החברה. במקביל כיהן כדירקטור בבנק דיסקונט ובאי.די.בי. בשנים האחרונות לחייו שימש כנשיא הכבוד של קבוצת קרסו.

יואל קרסו, יו"ר קבוצת קרסו : "חיים קרסו היה ציוני נלהב, פטריוט, יזם ואיש עסקים פורה. בעל מעורבות גבוהה בתרומה לחברה הישראלית. קרסו הנהיג פעילויות לקידום החינוך, בטיחות בדרכים, ופעילויות פילנתרופיות בתחומי הבריאות, המחקר והאקדמיה". לדבריו: דמותו תחסר לתעשיית הרכב הישראלי ובמשרדי הקבוצה אותם פקד עד השבוע האחרון לחייו. הייתה לו רוח נעורים, על אף גילו המופלג."

הלווייתו של חיים קרסו תתקיים היום (8.8.10), בשעה 18.00, בבית העלמין בכפר-שמריהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully