וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הטרקטורנים על הכוונת

9.8.2010 / 16:06

במבצע שערכה היחידה המרכזית של אגף התנועה בעיר שדרות הוחרמו 11 טרקטורונים וארבעה רוכבים נעצרו

מספר ימים לאחר הפשיטה על בעלי מכוניות משופרות, חוזרת משטרת התנועה להלחם ברוכבי הטרקטורונים. היחידה המרכזית של אגף התנועה במשטרת ישראל בשיתוף עיריית שדרות פעלו בסוף השבוע האחרון בעיר נגד רוכבים המסכנים את ציבור המשתמשים בכביש והשטחים שבסביבה. במסגרת המבצע פעלו הכוחות לאתר כלים שאינם עומדים בתקני הבטיחות, לרבות אי חבישת קסדה, היעדר קשת התהפכות או שימוש בקשת לא תקנית וביצוע עבירות תנועה כמו נסיעה נגד הכיוון ונהיגה רשלנית. 11 נהגים עוכבו לחקירה והטרקטורונים שלהם הוחרמו.

עשרות בלשים של היחידה התפרסו בעיר ובחוצות בסוף השבוע האחרון על פי מידע מודיעיני שהגיע לידיהם. כוחות סמויים מתוך הזרוע המרכזית הגיעו ליעדים מסומנים מראש ולכדו חלק מהרוכבים בבתיהם הפרטיים. מעבר להחרמת הכלים בגין ליקויים בטיחותיים נרשמה פעילות עוינת כנגד כוחות האכיפה. ארבעה רוכבים נעצרו על ידי החוקרים, כאשר לאחד כלל אין רישיון נהיגה, ואחר אף היה מעורב בתאונת דרכים בשנת 2008; השניים נעצרו לחמישה ימים. שני רוכבים נוספים עוכבו לחקירה לאחר שניסו להימלט מהמשטרה תוך שהם מנסים להסתיר את הכלים במשאית.

פעילות זו נכללת כחלק מאסטרטגיה של המשטרה לאכוף את פעילות הטרקטורונים הבריונית. תושבי שדרות שסובלים מהפרעות אלה, הביעו מחאה בפני ראש העיר על כך שהרוכבים משתוללים ומסכנים את התושבים והנהגים בסביבה. סנ"צ אלון מגן, מפקד היחידה המרכזית, מדגיש כי מבצעים אלה ממשיכים להוכיח שמדובר בפעולה אכיפתית יעילה שמניבה תוצאות חיוביות.

יחד עם זאת, יש לציין כי בישראל מתקיימת פעילות שטח לרוכבי טרקטורונים המנוהלת באופן מסודר, לרוב על ידי יבואניות הכלים עצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully