וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי בחמישייה הפותחת

12.8.2010 / 10:36

הקוריאנית דורגה בין חמשת המותגים המובילים בארה"ב במצעד הרבעוני של 'קלי בלו בוק' הנחשב. פורד בראש, טויוטה עדיין שנייה

מותג יונדאי הקוריאני ממשיך לצבור הישגים בארה"ב ובעולם. לראשונה בתולדותיו פרץ השבוע לרשימה הנחשקת של חמשת המותגים המוערכים ביבשת האמריקנית. כך במסגרת פרסומי הדירוג הרבעוני של 'קלי בלו בוק' (Kelley Blue Book), הנחשב ביותר בענף הרכב ביבשת הרחוקה מאז הוקם ב-1919.

על פי ציון הטבלאות מדיחה יונדאי את ניסאן למקום השישי בו החזיקה עד עתה. יונדאי מכרה בשבעת החודשים הראשונים לשנה זו כ-310 אלף כלי-רכב, עלייה של 24 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. סך המכירות הסתכמו ב-6.7 מיליון יחידות באמריקה.


את המדורגות בוחן 'קלי בלו בוק' באמצעות 3,000 איש שרכשו מכוניות חדשות ומדרגים את טיב המותגים. בחמישיה הראשונה מובילה עדיין פורד עם 29 אחוזים מכלל המצביעים. מכירותיה הצטברו מתחילת השנה הנוכחית אל מיליון כלי-רכב, עלייה של 27 אחוזים לעומת שנת 2009. שנייה לה ברשימה טויוטה היפנית שחרף מאבקי התדמית והצניחה התלולה בסקרי דעת הקהל, מצליחה לאחוז בסגנות עם 21 אחוזים יחד עם שברולט. רביעית הונדה עם 20 אחוזים ויונדאי במקום החמישי כאמור עם 19 אחוזים.


בכיר ב-KBB, ג'יימס בל, טוען שיונדאי במגמת התחזקות משמעותית מאז ההתפתחות באירופה. "המותגים הגדולים עדיין בראש, במיוחד פורד. אבל יונדאי מדגימה שעם נועזות וחדשנות עיצובית וטכנולוגיה חכמה, אפשר לפנות לקהל רחב יותר ולשנות את התפישה הציבורית כלפיה. נתוני המכירות הם הראייה הכי גדולה לכך". יונדאי הציגה השנה עדכונים בכל שורותיה עם השקת הסונטה החדשה, המחליף לטוסון ה-ix35 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully