וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן טוראן משחק בחול

13.8.2010 / 15:07

פולקסווגן מציגה את גרסת הפנאי הרכה למיניוואן המשפחתי, מעוטר בהופעת כאילו-שטח ומנועי טורבו-דיזל אקולוגיים. לא בישראל

אחרי שכל משפחת פולקסווגן החדשה עשתה השנה כאילו קפיצה לשטח בדורות היורשים (ע"ע קרוס-גולף וקרוס-פולו), כעת הגיע זמנו של המיניוואן טוראן לעשות בדיוק את אותו הדבר בדמות ה'קרוס-טוראן'; חבילת הבערך-שביל של פולקסווגן מגיעה לדור זה כשלוש שנים לאחר הקרוס-טוראן הקודם. היא מציידת את המיניוואן בהופעה יותר אגרסיבית וברשימת תוספות לזמן הפנאי שתתאמנה לכל היעדים, ובמיוחד אם אתם יורדים לחוף הים לבילוי ולאטרקציות.

הטוראן מאמץ את אותם הרכיבים המצויים בגרסאות הקרוס של הגולף והפולו. מדובר במערכת קוסמטית מובדלת של פגושים שמנים בצבעים מושחרים חלקית, קשתות גבוהות מהרגיל על מנת להכיל את חישוקי ה-17 אינטש (צמיגים 215 מלפנים ו-235 מאחור) ומסילות עיגון על הגג לציוד נשיאה שלא נכנס בתא המטען - כמעט 2,000 ל' במצב קיפול מלא. תא הנוסעים זוכה לקישוטי כרום וכסף בדפנות וחיפוי עור על גלגל ההגה וידית ההילוכים.

מרווח הגחון צמח ב-2 ס"מ בלבד לעומת הטוראן הבסיסי, וכאן למעשה מסתיים חלק ה'שטח' הקיצוני של הקרוס וכישוריו המוגבלים באיזורים לא סלולים. בחזיתו תאכלס פולקסווגן מנועי בנזין ודיזל מכל סדרות החברה בין אם TDI או TSI בהספק שנע בין 105 ועד 170 כ"ס, בשידוך לתיבות ידניות או רובוטיות DSG עם שישה ושבעה הילוכים בהתאמה. אם כבר בניתם על טיול בשביל ישראל, זה הזמן לציין כי הקרוס-טוראן לא ישווק אצלנו. כמו כל משפחת הקרוס שאינה משוגרת לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully