וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: רנו סניק החדשה

15.8.2010 / 12:07

החל שיווק המיניוואן המשפחתי של רנו בגרסאות חמישה ושבעה מושבים, 2.0 ל' 143 כ"ס ותיבה רציפה. החל מ-153 אלף שקלים

יבואנית רנו לישראל 'קרסו מוטורס' מודיעה על תחילת שיווקו של המיניוואן סניק כמו גם אחיו גרנד סניק לו שבעה מושבים. שני הדגמים מציעים מרווח מחייה משופר לעומת הדור היוצא כולל נפח נשיאה גמיש ואחסון שימושי, עיצוב חדשני, מנועי בנזין ידידותיים יותר לסביבה ותיבת הילוכים רציפה (CVT) במקום תיבות אוטומטיות רגילות.

הסניק דור שלישי הוצג בשנת 2009 ומבוסס במרביתו, כמו קודמיו, על המגאן החדשה. הוא ישווק בישראל בשני סוגי מרכב פונקציונאליים – חמישה ושבעה מושבים, כאשר לאחרון ביניהם בסיס גלגלים גדול יותר לטובת מרווח השורה השלישית. נפח תא המטען בדגם הסניק עומד על 437 ל' עד 1,837 ל' בקיפול 2 השורות ולגרנד סניק 208 ל' עד 2063 ל'. בתוך תא הנוסעים אבזור רב כגון מערכת שמע מובנית MP3, בקרת אקלים מפוצלת, מגשים נשלפים בשורות האחוריות ועוד. מפרט הבטיחות מורכב מבקרת יציבות ו-6 כריות אוויר.

את הסניק תניע יחידת 2.0 ל' בנזין פרי פיתוח רנו-ניסאן המפיקה 143 כ"ס ואשר מאכלסת גם את הפלואנס הבכירה שהושקה לאחרונה בישראל. תיבת ההילוכים הרציפה המשודכת למנוע מניעה את הגלגלים הקדמיים וזו אמורה להפחית את פליטת ה-CO2 ותצרוכת הדלק ביחס למנועים הקודמים.

מחירה של הסניק חמישה מושבים יעמוד על 153 אלף שקלים בעוד הגרנד סניק דורשת תוספת של כ-6,000 שקלים. מבחן לרנו סניק החדשה תוכלו לקרוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

רנו גרנד-סניק 2010. אתר יצרן
רנו גרנד-סניק 2010/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully