וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרמנים פוזלים לקליפורניה

16.8.2010 / 12:22

סדנת 'אנדרסון' הגרמנית הרכיבה חבילת שיפורים לפרארי קליפורניה הסוחטת ממנה 512 כ"ס וגיבוי עם יכולת כביש משופרת

נציגיה של פרארי מנהלים התקשרות עם מרבית סדנאות הרכב הגדולות. חלקן מופרעות אמנם בשל הגזמות דמיוניות, אך ישנן אחרות שמקבלות ממנה תמיכה מלאה. סדנת אנדרסון (Anderson) מדיסלדורף גרמניה, נמנית עם הבודדות שזוכות למחמאות מפרארי בזכות תנאי המקום והטכנולוגיה. ולא רק ממנה היא מקבלת חיזוקים חיוביים, גם למבורגיני הפקידה אצלה מכונית חשובה - גייארדו בלבוני, כך שאין זה פלא שהקליפורניה ששייכת לאחד מבכירי הנהלת פרארי בגרמניה נחתה אצלה לשדרוגים.

בתור התחלה, אנדרסון השתילה על האריזה החיצונית מעטפת עשירה בחומרים נדירים. מובן שרובם מורכבים מסיבי-פחמן המעטרים את הכנפיים והדלתות, אך בחלקים אחרים אפשר למצוא דיפוני אלומיניום מרוכזים במספר שכבות. תוספות רשמיות של אנדרסון הן הדפיוזר האחורי המורחב, הספוילרים הצנועים בשני הקצוות וחישוקי ה-22 אינטש על צמיגים רחבים - 255 מלפנים ולא פחות מ-315 מאחורה.

את הקוקפיט הספורטיבי של פרארי תתאים אנדרסון על פי נושא או תכונה מסוימת. כך תוכלו לבחור מרשימה ארוכה כדי לתפור את המכונית למידותיכם ועל פי טעמכם האישי. כל פריט או אבזור פנימי מידית הילוכים, ריפוד מושבים, עיטוף גלגל הגה וכלה בדיפון פנימי בלוח המחוונים משווק בשלל גוונים ומרקמים. עוד ברשימת האפשרויות גרסה קרבית מצויידת במושבי ספורט מקצועיים וקלים יותר.

את מנוע הקליפורניה עדכנה אנדרסון במכלול אמצעים. ביניהם תכנות מחדש של מחשב המנוע, שיפור יחסי העברת ההילוכים בתיבה (אופציה לידני שישה הילוכים או אוטומטי כפול מצמד עם הילוך נוסף) והחלפת סט המתלים למתכוונן עד 40 מ"מ מעל הכביש. העוצמה בגרסת אנדרסון קליפורניה עולה מ-460 ל-512 כ"ס ממנוע ה-4.2 ל' V8. המשקל הופחת מ-1.63 טון בכ-40 ק"ג בלבד והתאוצה ל-100 קמ"ש נשמרת בגבול שיורד קלות מ-4 שניות. המהירות המרבית היא 310 קמ"ש.

פרארי טוענת כי כל 6,000 העותקים של הקליפורניה שיעזבו את פס הייצור עד 2012, כבר נמכרו כשהושקה ב-2008. כדי לענות על הביקוש, יותר ממחצית פעילות רצפת הייצור מוקדשת רק לה. מתברר שבאנדרסון יודעים לבחור את הדגמים הנכונים שישלשלו לכיסה את הסכומים הגבוהים למי שהזמין מכוניות 'על' שכזו, ונשאר לו הרבה עודף בכיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully