וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס בסערה עם ב.מ.וו

ירון אדרי

17.8.2010 / 16:22

הגרסה המשופרת של סדנת G פאוור לב.מ.וו M5 הוריקן קבעה שיא מהירות למכוניות סדאן - 372 קמ"ש. מי צריך בוגטי וירון בכלל

בוגטי קבעה שיא מהירות למכונית סדרתית העומד על 432 קמ"ש ובחודש הבא כנראה היא תודח על ידי SSC האמריקנית שתציג מכונית חדשה. אולם, אלה מכוניות שרק מעטים מאוד יכולים לרכוש ובינהם רק בודדים בהחלט יעברו את רף ה-300 קמ"ש. על כן, יכול להיות שהמכונית השפויה המהירה בעולם היא דווקא הב.מ.וו M5 הוריקן RR של סדנת G פאוור.

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מספרים לכם על ההוריקן, ובטח שלא הפעם הראשונה בא אנו מקשרים את הסדנה הגרמנית לשיא מהירות כלשהו. היא כבר עשתה זאת בעבר והיא עושה זאת שוב. הגרסה המי יודע כמה שלה ל-M5 כוללת שני מגדשי 'על' מוגדלים, אחד לכל טור צילינדרים במנוע ה-V10, כדי להפיק לא פחות מ-900 כ"ס. כמובן ששאר מכלולי המנוע כמו בוכנות וטלטלים הוחלפו גם הם כדי לעמוד בעומסים האדירים.

אלא שלא רק המנוע אחראי לשינויים ותוספת של חמישה קמ"ש לשיא הקודם הושגה גם בזכות הקטנת קוטר חישוקי הסגסוגת מ-20 ל-19 אינטש והתאמת צמיג מתאים מסדרת הפילוט ספורט של מישלין. ולפני שנדבר על השיא, נציין כי תאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.35 שניות, 9.5 שניות נדרשות בדרך ל-200 ו-300 קמ"ש תוכלו לראות על השעון אחרי 25.8 שניות. לא רע למכונית ששוקלת שני טון.

ואחרי כל זה, ה-RR קבעה 372.1 קמ"ש, שהם חמישה יותר משהשיגה קודמתה ה-RS לה 150 סוסים פחות. לדברי G פאוור מדובר בשיא למכוניות סדאן ואם תרצו את השיא במכונית קופה נגלה לכם כי אותם מכלולים בדיוק יכולים להתאים גם ל-M6. העלות עבור כל החבילה היא 72 אלף דולרים, כ-270 אלף שקלים לפני מסים, לא כולל המכונית עצמה וצי של עורכי דין שיאלצו לעבוד קשה כדי להחזיר לכם את הרישיון.

ב.מ.וו M5 הוריקן RR של סדנת G פאוור. אתר יצרן
ב.מ.וו M5 הוריקן RR של סדנת G פאוור/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully