וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאת תיקון ברכבי הפנאי של GM

ירון אדרי

18.8.2010 / 10:30

ג'נרל מוטורס תזמן למוסכים כ-243 אלף מדגמי הפנאי של מותגיה, גם בישראל, בשל תקלה אפשרית במגנון תפס חגורת הבטיחות במושב האחורי

קריאת תיקון נוספת בג'נרל מוטורס. הקונצרן האמריקני יזמן 243,403 מכוניות מדגמי הקרוסאובר של מותגיו בשל תקלה אפשרית בתפס נעילת חגורת הבטיחות במושב האחורי (שורה שנייה). מדובר בדגמי הפנאי ביואיק אנקלייב, שברולט טרוורס, GMC אקדיה וסאטורן אאוטלוק. מתוכם, רק הטרוורס נמכר בישראל באופן סדרתי.

על פי GM, בעת קיפול משענת הגב לקבלת נפח הטענה גדול יותר, עלולה מסגרת המתכת שלה למחוץ את תפס נעילת חגורת הבטיחות ולפגום בפעולתו התקינה. פרט לפגיעה במראה החיצוני של מעטפת הפלסטיק, עלול מנגנון הנעילה להפגע ובמקרה הקיצוני ביותר, הוא עלול שלא לנעול את החגורה כראוי כך שהיא תפתח בעת תאונה.

ג'נרל מוטורס נערכת יחד עם ארגון הבטיחות האמריקני ה-NHTSA לטפל בתקלה. בשבועות הקרובים היא תזמן את לקוחותיה לבדיקה והחלפת תפס חגורת הבטיחות ללא עלות במידה ותמצא בעייה. בישראל, תזמן היבואנית UMI למרכזי השירות שלה 347 לקוחות שרכשו את הטרוורס, וכן תפעל לבדיקת 89 מכוניות נוספות שטרם נמכרו ונמצאות ברשותה.

לאחרונה פרסמה UMI קריאת תיקון עבור מספר בעלי שברולט קרוז בהן נתגלו רעשים מכיוון הבלמים האחוריים בעת הפעלתם בנסיעה לאחור. לפני כחצי שנה זומנו למוסכים כ-800 מבעלי הקרוז והקרוסאובר קפטיבה במסגרת ריקול עולמי של GM במסגרתו הוחלף חבק לצינורית דלק במשפחתית ונבדקה אפשרות לכשל בהרכבת מוט ההיגוי ברכב הפנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully