וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואר לאוליגרך

ירון אדרי

18.8.2010 / 15:56

יגואר תשיק בתערוכת הרכב במוסקבה את ה-XJ סנטינל, הגרסה המשוריינת שתשאיר אותך בחיים אם עיצבנת טיפוסים מפוקפקים

כשיש לך הרבה כסף, עומדות בפניך מגוון אופציות לרכישת מכוניות, יוקרה בעיקר. אבל כשיש לך כסף, אין לך כל אופציה אחרת ברכישת משהו אחר, צרי עין שלא נאמר אוייבים. ואם את הכסף שיש לך השגת בדרכים לא כל כך ישרות, בוודאי לא תתפלא אם אותם אוייבים יהיו ממש, אבל ממש עצבניים. רק בשביל זה, טוב שיש מי שדואג לך.

אחרי שבעיקר ראינו את ב.מ.וו ומרצדס משיקות עוד ועוד מכוניות משוריינות, הפעם אנו נספר לכם על יגואר שעושה זאת אף היא. מכונית הסלון הגדולה XJ בגרסת סנטינל תשמור עליך ועצם העובדה שאת הופעת הבכורה היא תעשה בתערוכת מוסקבה, רומזת לנו כי אוליגרכים ואנשי ממשל הם בין הלקוחות הפוטנציאליים. רמת ההגנה בתקן הבליסטי הינה B7, שזה אומר עמידות בפני פגזי 20 מ"מ וחומר נפץ במשקל 15 ק"ג שהתפוצץ בסמוך. M16 או מאג? קטן עליה.

חיצונית, יגואר מבטיחים כי אין כל הבדל בין הסנטינל לכל XJ אחרת, בתנאי שמדובר בגרסת בסיס הגלגלים הארוך. זה אומר שעוברי אורח לא ישימו לב למרכב המשוריין והזכוכית המחוסמת בכבדות ושכל רגע מישהו לידם עלול לפתוח באש.

כדי להתחמק, המכונית מצויידת במנוע ה-V8 בנפח 5.0 ל' לו 380 כ"ס ו-52.5 קג"מ אליו משודכת תיבת שישה הילוכים אוטומטית. התאוצה ל-100 קמ"ש לנוכח תוספת המשקל הינה 9.7 שניות והמהירות המרבית היא 195 קמ"ש, לא רע כשמדובר במשקל יבש של 3.3 טון. מערכת המתלים האדפטיבית הותאמה אף היא בהתאם לתוספת המשקל כדי שלא לאבד את תכונות הניהוג הספורטיביות.

המחיר ל-XJ סנטינל לא נמסר, אבל לא זה מה שיעמוד למיקוח כאשר הרוכש הפוטנציאלי ישב מול סוכן המכירות. לרשותו תעמוד אחריות לשלוש שנים או 50 אלף מייל (כ-81 אלף ק"מ), ובתנאי שהוא לא יעלה על מטען צד בתקופה זו.

יגואר XJ סנטינל. אתר יצרן
מה יש היום התפריט?/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully