וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגטי מגבילה את מהירות הווירון

20.8.2010 / 9:24

הגרסה הסדרתית האחרונה לווירון סופרספורט תיוצר עם מגביל מהירות אלקטרוני כדי לשמור על הצמיגים. תסתפקו ב-415 קמ"ש

אכזבה לטייסים הקרקעיים. בוגטי הודיעה רשמית כי מהדורת הסופרספורט לווירון תשווק עם מגביל מהירות אלקטרוני שיעצור את תאוצתה ב-415 קמ"ש, גריעה של 16 קמ"ש מהיכולת המקסימלית האצורה בה. מתכנני הווירון טוענים שרק כך תוכל המכונית לשמור על סט הצמיגים המקורי (עלותו כ-30 אלף דולרים) מבלי הצורך להחליף אותו פעם בשבועיים. הווירון סופרספורט נקפה לזכותה הישג מוחץ לאחרונה כשעצרה את שעון המהירות על 267.9 מיילים לשעה, המתורגמים ל-432 קמ"ש. הגומי היה הקורבן הגדול.

בוגטי תפיק כ-40 עותקים בלבד מדגם הסופר-ספורט עד לסוף השנה הנוכחית, חמישה מהם במהדורת ה- World Record Edition שיאנית המהירות, שגם חולקים עם המכונית האלופה את צבעי הכתום וסיבי הפחמן האקזוטיים. מנוע ה-8.0 ל' בגרסה זו מפיק מ-16 צילינדרים כ-1,200 כ"ס ומאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות. כל חמש המכוניות אגב נמכרו במחירים דמיוניים לחלוטין.

הדור הבא של הווירון מתקרב בצעדים שקולים אל עבר רצפת ההרכבה, שעה שעל פיתוחו מפקחת החברה האם פולקסווגן. מנכ"ל קונצרן הרכב הגרמני סיפר בראיון לכלי-התקשורת בגרמניה כי הווירון החדשה תפיק מעל ל-1,200 כ"ס, כך שהסופר-ספורט היא רק הקדימון והאמצעי עד להשקת הדגם שמיועד לצאת את שערי החטיבה האיטלקית-צרפתית של פולקסווגן. 450 קמ"ש באופק?

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully