וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר R בפולקסווגן גולף R

20.8.2010 / 8:50

סדנת DKR משחררת חבילת שיפורים לפולקסווגן גולף R הכוללת מנוע משודרג ל-315 כ"ס. את הפוזה השאירו בחוץ

פולקסווגן גולף R עדיין לא זוכה לסיקור תקשורתי נרחב כמו אחותה הקטנה, ה-GTi. אולם אין בכך לשלול ממנה לנדוד למתקני סדנאות השיפורים ולהתחמש בסטים חזקים ויקרים. סדנת DKR מגרמניה מציגה השבוע לקראת מספר תערוכות רכב עולמיות (ביניהן SEMA בלאס וגאס), את מערכת ניהול המנוע החדשה שלה שהותאמה לגולף R. את היתר השלימה בסיועו של סט חיצוני מובחן.

זאת הזדמנות טובה לקבל תמונה חלקית אודות האפשרויות שעומדות בפני מי שחפץ למצוא שיפורים לגולף R במתכונת כספית מצומצמת. ללא חפירה במערכות ההנעה, צמח כאן ההספק בכ-19 אחוזים אל 315 כ"ס במקום 266 המקוריים של היצרנית רק על ידי שינוי תכונות ניהול המנוע. גם המומנט הוזנק ל-44.8 קג"מ הסלמה של 26 אחוזים על פני ה-35.6 קג"מ הסטנדרטיים. מתלים מעט יותר קשיחים מבטיחים אחיזה משופרת.

עלות הסט המנועי נאמד בכ-350 יורו בלבד (כ-1,700 שקלים). ניתן לצרף לכך גם חבילת אבזור חיצונית מרוסנת בחזותה בעלות שנעה בין 1,000 ל-3,000 יורו, תלוי אם תתפשרו על חישוקי הסגסוגת מסדרת ה'אולטרה לגרה' 19 אינטש וצמיגי המישלין פילוט ספורט, שרק עבורם נדרשת תוספת של 3,100 יורו (המושחרים בתמונות). ל-DKR אופציות גם לגולף GTi החדשה, אולם מדובר בעוצמות מתונות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully