וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה מרצדס CLS החדשה

22.8.2010 / 11:22

הדור השני לממציאת הסדאן-קופה נחשף מצוייד במנועים חדשים וחבילות אבזור עמוסות. בכורה ל-CLS בתערוכת פריס

אם תשאלו את בכירי חטיבת מרצדס, ייתכן שה-CLS היא המכונית החשובה ביותר שלהם בשנים האחרונות בגלל אותה פילוסופיה לפיה קופה אינה מחוייבת לשתי דלתות. אם תפנו את השאלה לפתח דלתם של רואי החשבון, תקבלו תשובה יותר נחושה - 170 אלף עותקים בעולם מסרה החברה הגרמנית כך שאפשר לקבוע שמדובר בהצלחה כבירה. ה-CLS החדשה תשווק כשבע שנים לאחר החלוצה, שנחשפה רשמית בשנת 2003.

בשלב זה, מדובר בחשיפה ראשונית בלבד ולכן טרם ידועים הפרטים המלאים על יחידות ההנעה והמידות הרשמיות. אולם, יש לשער שהמנועים יזרמו מסדרות ה-E קלאס בחיזוק מהדורות AMG בהתאמה לכל אחד מהדגמים בשורותיה. הבסיס מקורו מסדרות ה-CGI טורבו בהספקים שינועו בין 205 ועד כ-400 כ"ס, בעוד חטיבת AMG תתרום את משנתה ותחמש את ה-CLS במנועי ה-5.5 ל' החדשים להם הספק מרבי של עד 540 כ"ס, בשידוך לתיבות אוטומטיות 7 ג'י טרוניק עם שבעה יחסי העברה.

מבחינה חיצונית, אפשר להבחין שהמכונית שומרת על הפרופורציות המסורתיות על פי מבנה הארבע דלתות קופה עימו שינתה את פני התעשיה. הפרט המעניין ביותר מוגדר באימוץ השבכה הגדולה מלפנים שהועתקה ישירות מדגם ה-SLS AMG שהצטרף השנה לכתת מכוניות ה'על' האקזוטיות. תוספת אחרת טכנולוגית בדמות נורותLED מתכווננות, כ-71 במספר, הן הראשונות בעולם המכילות את כל בית התאורה ואינן משובצות רק בדפנות, כך לפחות לדברי החברה.

הקבינה של מרצדס תהיה כהרגלה אלגנטית, תוך הבניית הופעה מושכת שתשכיח מהנהג את צרות האתמול. צפו לקבל יותר מארבעה דיפונים אופציונאליים בתפירה אישית, וקונסולה מעוצבת מחדש. זאת תמלא את מרכז מערכות ההפעלה עם ממשקים משודרגים ואיכות גימור גבוהה. עוד נאמר כי מעטפת עור יוקרתית תארוז את המושבים ואלה מצויידים בהפעלה חשמלית מלאה, בעוד המושבים מאחור מרווחים יותר מהדגם הקודם.

מרצדס תחשוף את המכונית בתערוכת הרכב בפריס שתפתח בתחילת אוקטובר שם נקבל עליה את כל המידע האפשרי. מעט מאוחר מכך יחל השיווק בעולם ולישראל סביר שבמועד זה או בסמוך לו יחל שיווקה.

מרצדס CLS. אתר יצרן
מרצדס CLS/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully