וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סול ידידתו הטובה של הכלב

24.8.2010 / 16:25

המכונית הקוריאנית הוכתרה על ידי ארגון ה-AAA כבטיחותית והנוחה ביותר לכלבים. עכשיו היא צריכה לדאוג גם לבני-האדם

ארגון הרכב האמריקני ה-AAA, הכתיר את קיה סול הקוריאנית כמכונית השימושית והנוחה בעולם להסעת כלבים. במסגרת הפרויקט נבחנו עשרות דגמים מכל הצורות והגדלים, במטרה לאתר את המכוניות המתאימות עבור אוכלוסיית מגדלי ידידו הטוב של האדם. בין המדדים נאמדה השימושיות עם דגשים על נקודות עיגון לרצועה, רוחב שטח תא המטען, נוחות הנסיעה (פעולת בולמים) ובטיחות.

"בארה"ב ישנם כ-45 מיליון משקי בית עם חית מחמד", כך מציין ג'ון נילסן מה-AAA. לדבריו, ישנה כמות מוגבלת של מכוניות שביכולתן לשרת בעלי כלבים תוך שהן מנעימות את שהותם במכונית. "לקחנו בחשבון משתנים כמו מרחב ואווירת חלל. בנוסף ווידאנו שקל לנקות את המכונית, שהיא עמידה בתאונות ושמבין כל התכונות אפשר להרחיק איתה לשטחים פתוחים ושדות", כך הוסיף.

על פי תוצאות המבחנים, קיה סול היא המכונית העממית המתאימה והגמישה ביותר לכלבים בשל האפשרות לאבזר אותה בציוד ייעודי ובטיחותי. בדוחות המבחן פורסם כי קיה מציעה ללקוחותיה מושבים עם כיסוי דוחה כתמים, במיוחד כנגד הפרשות בעלי-חיים, וכן תאים וכלובי נשיאה המיובאים מאירופה המותקנים בחלק האחורי. עוד נדגיש כי לזכותה של הסול חמישה כוכבים במסגרת מבחני הריסוק של ה- Euro-NCAP.

לכאורה עושה חייל הקוריאנית עבור החברים על ארבע. אלא שהבעלים עצמם צריכים להמתין למסקנות ארגון הבטיחות האמריקני ה-NHTSA שפתח בחקירה רשמית למציאת תקלה במכונית. בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בוואלה! רכב על גלגל הגה שניתק ממקומו בסול אחת וגרם לאובדן כושר ההיגוי. נכון לכעת, נראה כי מדובר בארוע חד פעמי.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully