וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מאזדה 2 מחודשת

מאזדה מפיצה תמונה ראשונה באירופה לסופר-מיני מתוחת הפנים לקראת בכורתה בתערוכת הרכב בפריס. עיקר השינויים ויזואליים ואקולוגיים

כמעט שנה אחרי שנחשפה באסיה הרחוקה, תגיע מאזדה 2 המחודשת לאירופה לתערוכת הרכב בפריס כשהיא מצוידת באותם שדרוגים ויזואלים המתאימים אותה לקו העיצובי ביצרנית היפנית. רשמים ראשונים פרסמה מאזדה עוד באוקטובר במסגרת השקת מפעל הייצור שלה בתאילנד, אולם עד כה נקלטה באקראי באירופה לפרקים. כעת בהתקרב התערוכה הצרפתית, מאזדה משחררת תמונה פרונטלית בודדה למתיחת הפנים כדי לקדם את השקתה.

במסגרת העדכונים מאמצת כאמור הסופר מיני את קווי המתאר של המשפחה המחודשת במאזדה. אותו פרצוף מחויך מתחבר לפגושים רחבים יותר ובתי תאורה מתוחים אחורנית. שינויים נכללים גם בתא הנוסעים שעבר מקצה שיפורים בתחום איכות החומרים. מאזדה מספרת גם על שינויים במכלולי השלדה לטובת שיפור נוחות הנסיעה.

עוד נמסר כי ה-2 התחמשה במנוע בנזין חסכוני מבעבר העומד בתקנות הפליטה המחמירות 'יורו 5'. ליחידה המרכזית נפח של 1.5 ל' ו-103 כ"ס ומשודכת אליה תיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה יחסי העברה וכמובן גרסה ידנית בעיקר עבור השוק האירופי. אלא שעד כמה השתפר מנוע זה בתחום צריכת הדלק ופליטת המזהמים אין כל מידע נכון לשלב זה.

עוד במסגרת התערוכה תיערך בכורת המיניוואן הקומפקטי מאזדה 5 מצוייד במנוע 1.6 ל' טורבו דיזל המפיק 115 כ"ס. מאזדה מצהירים כי מדובר ברכב חסכוני מאד עם צריכת דלק של 19.2 ק"מ לליטר והפחתה של 15 אחוזים בפליטת ה-CO2 ביחס למנוע ה-2.0 ל' דיזל הקודם. יחידת כוח זו תשודך גם ל-3 שם צריכת הדלק תעמוד על 22.7 ק"מ לליטר. מנוע זה והעובדה שהוא מצוייד בתיבה ידנית (שישה הילוכים) ירחיקו אותן מהשוק הפרטי שלנו.

המאזדה 2 תושק בפריס ותגיע לישראל מעט אחרי התערוכה יחד עם גרסת מרכב הסדאן הצפוי לערוך בכורה בישראל. מאזדה 5 החדשה צפוייה להגיע לישראל בחודש נובמבר, כפי שמסרה לנו בעבר היבואנית דלק מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully