וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה מנגנת ירוק

25.8.2010 / 14:13

תחשוף את ג'אז ההיברידית בתערוכת פריס, מצויידת במנוע ה-IMA של האינסייט. בישראל ברבעון הראשון של 2011

בערך שנתיים שבהונדה מדברים רשמית על ג'אז היברידית, והנה מגיע הרגע המיוחל. הסופר מיני של היצרנית תצטייד בטכנולוגיית ה-IMA המסורתית המוכרת מהסיוויק הייבריד והאינסייט, עימה היא חולקת את אותה יחידת הכוח. הונדה חושפת כעת פרטים ראשונים אודות הג'אז שתיחשף לראשונה בפומבי בתערוכת פריס בעוד כחודש ימים.

לא באקראי בחרה הונדה להשיק את הג'אז הייבריד בצבע הג'רין מטאליק' הסביבתי, וכן עם תוספות ויזואליות המבדלות אותה מהדגם הרגיל באופן בולט. הונדה מציינת עדכונים קוסמטיים מחוץ ומבפנים (על אף שטרם פורסמה תמונת תא-הנוסעים), אולם אם לא היה מדובר בדגם היברידי אפשר היה להכתיר את המהלך המקדים כמתיחת פנים; בתי התאורה גדולים מלוגמת הבנזין מלפנים, הפגושים עבים יותר והקבינה זוכה לבקרי חשמל ייעודיים.

מנוע הג'אז הייבריד לקוח כפי שצויין מהאינסייט. הספק המנוע מנפח של 1.3 ל' מפיק כ-98 כ"ס ו-17 קג"מ. התיבה המופקדת על העברת ההילוכים תהיה רציפה עם שבעה יחסים קבועים מראש, תצרוכת הדלק המוצהרת תעמוד על נתון ממוצע של כ-24 ק"מ לליטר בנזין ופליטת ה-CO2 תצנח מתחת ל-97 גק"מ.

הג'אז הייבריד תוצג כאמור בתערוכת פריס לפני תחילת שיווקה בעולם. מיבואנית הונדה לישראל 'מאיר' נמסר לוואלה! רכב כי היא תגיע גם אלינו, ברבעון הראשון של 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully